som rubriken lyder jag säker en bra bil som man kan sugtrimma eller en bil som är med turbo som orginal..inga volvo eller saab förslag tack! tack på förhand:D
Amerikansk V8. Där kan du få ut mycket effekt och vrid utan vare sig turbo, kompressor eller varvtal...
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Ja Honda är helt klart ett bra alternativ.. Helst Type-R Du har inte nämnt vilken prisklass som är intressant, kanske Kadett GSi 16V vore något om budgeten är liten, Bilsport-kadetten gick ruskigt fint med lite trim!
En v8 med ett kompressor kit så kan man nog kräma ut en hel del. Men sug trimma i min mening är värdelöst, kostar bara massor med pengar utan att nå dom högre effekterna.
"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.
som rubriken lyder jag säker en bra bil som man kan sugtrimma eller en bil som är med turbo som orginal..inga volvo eller saab förslag tack! tack på förhand:D
Varför inte överladdning? Aja, Honda ska ha bra sug-motorer.
för att dom finska jävla lagarna gör det så dyrt för en på denhär sidan:(
får jag fråga på vilket sätt lagarna gör det dyrt här???
för int får du ju besktia biln diin om du tex har lagt turbo iden..och om du skulle få det så blir det ju jävla dyrt med försäkringar m.m. man får ju för fan int göra nå åt sin bil jär
för att dom finska jävla lagarna gör det så dyrt för en på denhär sidan:(
för int får du ju besktia biln diin om du tex har lagt turbo iden..och om du skulle få det så blir det ju jävla dyrt med försäkringar m.m. man får ju för fan int göra nå åt sin bil jär
Jo, man får nog besikta med turbo, men effekten får inte ökas med över 20%. men som sagt, köp en bil med turbo original, så får du nog göra en del...
Jo, man får nog besikta med turbo, men effekten får inte ökas med över 20%. men som sagt, köp en bil med turbo original, så får du nog göra en del...
kankse det bara ekonomin tilllåter...BTW varifrån ät du då här i finland? själv från jeppis:cool: