Törs knappt räkna på det men ca: 60k under 3års tid då med reparationer som kopplingsbyte, kamremsbyte, bromsar runt om, och dyrare delar som fälgar, och däck, 3" avgassystem med sportkat och dyl, trim, billjud, vanliga oljebyten och dyl tar jag inte med, men ja vad säger man det kostar att ligga på topp. Bara i år är det närmare 20 000:- som gått på nya fälgar och däck samt R-kopplingsbytet. Som det känns nu så kommer jag aldrig sälja bilen för mkt jobb, tid och pengar nerlagt, får satsa på att förfina den ytterligare med att lacka om huven och skärmarna fram pga stenskott som jag stör mig på. Ev byta sidokjolar och bakspoiler/alt bygga om. Ser inte min sommarbil som en dyr utgift, bara som en ganska dyr hobby fridfullt att sitta i solen och putsa.
Senast redigerat av Madhouse (25 april 2007)
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.