Fan vad löjligt att aftonbladet ska förstora upp allt så mycket. Krasch? Bilen ser ju inte ut att ha fått en enda skråma.
jinxs skrev:
Helt rätt, man ska använda skiten inte bara titta på den.
Damn right... hade jag haft en sånn bil så hade jag knappast legat och fiskört med den och inte bara haft den ståendes i ett garaget hela tiden som en trofé.
Kommer därifrån och 160-170km/h kan man lätt hålla där! om det är kurvan efter flygplatsen mot Båstad bra fin väg oxå, var ett tag sedan jag var där men det har nog inte ändrat sig så mycket..
"OOO nej...vilken fruktansvärd krasch...HUR kunde någon överleva?"Undrar hur uppblåst det blir i Aftonbladet och Expressen?Robert Collin har säkert nåt vettigt att säga
Är det inte kamphundar som det skrivs skit om och som aftonbladet vill få förbjudna så är det sportbilar.... Löjligt att äns ta upp det, visst, det är en bil som är värd massor med pengar, men hur många miljoner krockas det varje dag igentligen?
men lol, först och främst, krasch hehehe?!?!?! Inte första april idag väl?
Sen fattar jag inte varför det är så jävla märkvärdigt att en sån bil skulle åka av vägen?, procentuellt sett så lägger dom inte mer pengar på bilen än vilken annan entusiast som helst. Så jag tror knappast att dom är mer rädda om bilen än vad vi är med våra bilar.
Det bör vara hur enkelt som helst att åka av med en sådan bil, bakhjulsdrift och mycket hk och inte helt hundra downforce, är ju klart att det sladdar då.
Och att han dessutom pratade i telefonen hehe, hur många tusen människor i världen åker inte av vägen för att de pratar i mobilen varje dag?
Jag undrar när folk ska släppa detta och börja bli intresserade av riktiga nyheter?