Dom är inte klara med nerslipningen. Jag var där idag och snacka med dom. Dom skall plocka väck diverse delar. Han sa till mig att tills fredag så kommer bilen vara färdigslipad.
Får väl se. För jag blev arg på dom för att dom hade lutat en järnhållare mot lacken som dom hade slipat på.
Jag kör med den svarta audi-blinkern, den är riktigt fin tycker jag Kör på den
Ja det får bli antigen den eller Volvo blinkersen För Saaben är alltför jobbig o fixa till.
Blir lite småförbannad på att dom inte gör Audi sidoblinkers som är dioder/led.
Det finns visst sidoblinkers till Audi i LED... Jag har t.o.m. sett 2 varianter på det... Och då pratar jag om de mindre blinkersen, för de nyare A3/A4 hade de längre/snyggare blinkersen, man kan ju byta ut skärmarna för det, eller svetsa från de nya...
kan inte utryckas nog... - This thread is WORTHLESS witout pictures - hehe, kommer säkert bli kanon bra! fick för mig att bilen skulle bli röd?? säkert läst fel någonstans.. Lycka till iaf!
kan inte utryckas nog... - This thread is WORTHLESS witout pictures - hehe, kommer säkert bli kanon bra! fick för mig att bilen skulle bli röd?? säkert läst fel någonstans.. Lycka till iaf!
Yes så fort jag tar mer bilder så lägger jag upp dom med en gång...