3129
Sök

Vad gör ni denna fredagskväll?

44 Inlägg
27 april 2007
Trådstartare
va händer runt om i Sverige ikväll?
Själv sitter man o smuttar på en grogg med absinthe, vodka och red bull big_smile

796 Inlägg
27 april 2007
sitter o dricker en kall heineken kollar garaget o lyssnar på musik

Min bil är inte lik din bil för min bil är en likbil.

470 Inlägg
27 april 2007
Jansson_ skrev:
Själv sitter man o smuttar på en grogg med absinthe, vodka och red bull big_smile

Usch det lät inte gott! sitter vid datorn och knappar lite...

740n Måste ut och rastas Snart smile

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

fotointresserad
2 307 Inlägg
27 april 2007
Har varit och fotat en skogsbrand lite samt skickat in till lokaltidningen då deras fotograf var sen och sitter nu och funderar på att kika nån film..

289 Inlägg
27 april 2007
sitter med en pizzabit och tuggar framför datorn och garaget.org tongue har varit ute tidigare i kvällen och kollat fotboll. blir nog snart sängen oxå så man orkar upp till jobbet imorgon bitti tongue

44 Inlägg
27 april 2007
Trådstartare
mjukismagnus skrev:
Jansson_ skrev:

Usch det lät inte gott! sitter vid datorn och knappar lite...

740n Måste ut och rastas Snart smile

Jo det är riktigt gott:P det måste ni testa någon gång

1 567 Inlägg
27 april 2007
Precis hemkommen ifrån blackracet..Skall lägga in filmen på datorn och klipp och klistra lite.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Colaberoende
1 219 Inlägg
27 april 2007
Var nyss och hämtade en burgare McDonalds. Ska sätta mig och jobba lite sedan med musik. Ska jobba kl 7 imorronbitti så jag måste ta det lugnt men sällskap hade ju inte varit fel att ha nu.

/Ena

289 Inlägg
27 april 2007
Ena skrev:
Var nyss och hämtade en burgare McDonalds. Ska sätta mig och jobba lite sedan med musik. Ska jobba kl 7 imorronbitti så jag måste ta det lugnt men sällskap hade ju inte varit fel att ha nu.

/Ena

Jaså, vad för jobb har du som måste sitta uppe till 07 och jobba denna fredagkväll? smile

terazzi
27 april 2007
kollar delar som ska köpas in smile
samt blocket..

9 108 Inlägg
27 april 2007
Jobbade över till 21:30 idag, jobbigt men skönt med pengar wink

För tillfället dricker jag en Heineken, chillar framför garaget och lyssnar på min nya signerade skiva av Dom Viktiga Skorna wink

Låser nog denna tråden imorgon då den inte fyller någon som helst funktion då hehe..

Colaberoende
1 219 Inlägg
27 april 2007
Nja. Så illa är det inte.
Jag ska jobba med Musik ikväll till en Dansshow i Maj. Spela in och göra lite specialsaker.
Imorgon kl 7 ska jag vara på mitt riktiga jobb och jobba övertid. Direkt efter det så ska jag rigga Ljuset på Scenen inför Danshowen.

Gatzone skrev:
Ena skrev:

/Ena

Jaså, vad för jobb har du som måste sitta uppe till 07 och jobba denna fredagkväll? smile

282 Inlägg
27 april 2007
Fixat på bruksbilen tongue Den ska "stylas" upp lite o bli lite clean smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
27 april 2007
Har sett en film på TV (som jag sett innan, men den är småtrevlig) och ätit kvällsmiddagen. Och nu sitter jag här med mackorna.

Har just bäddat om dottern efter att hon sett en film och sambon har packat ihop sina dyksaker inför ett elevdyk i morgon. Nu är han iväg och hämtar en Ford Galaxybuss som vi ska sälja, verkar den pålitlig tar han nog den till dyket i morgon så behövs inte så många bilar.

// Ellen smile

*Han kom just hem, bilen är ju helcool med massor av utrustning och skojiga fack och grejor! Har precis fått förklara att en familj med ETT barn knappast behöver en sjusitsig bil! wink *

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

390 Inlägg
28 april 2007
Inte mycket alls, njutit av att fått lämna hemmet några timmar idag och
att den snart 9 veckor gamla valpen slutat vara helt besatt av mig smile
Får se om man får någon sömn inatt..

1 277 Inlägg
28 april 2007
jagar 7000 besökar till min BMW 635 innan klockan tolv...lyckades inte så nu lägger jag mig sur smile

4 554 Inlägg
28 april 2007
940R skrev:
Precis hemkommen ifrån blackracet..Skall lägga in filmen på datorn och klipp och klistra lite.

satt utanför operan och spanade med tjejen, hon myste med mej och jag kolla bilar:D

259 Inlägg
28 april 2007
Sitter och hänger på garaget, tänkte ta en lite runda i bilen men inte så kul när man inte har några sidorutor på för tillfället, men imorn blir de street race, ska bli riktigt kul wink

Bärs!
3 456 Inlägg
28 april 2007
C-son skrev:
Sitter å är otroligt nöjd med mitt fyndköp idag: 4 st Mim juventus i kanon skick med hyffsade däck för 1000:- på blocket cool.. gubben tyckte inte om fälgarna som satt på bilen sin som han nyss köpt så han åkte till skroten å köpte sig plåtisar hehe.. så ja är rätt nöjd å kollar runt på garaget.org big_smile

va?! 1000 spänn?! sjukt bra deal! big_smile

Garaget.org peakade 2008.

1 567 Inlägg
28 april 2007
loudness skrev:
940R skrev:

satt utanför operan och spanade med tjejen, hon myste med mej och jag kolla bilar:D

Låter gött det.Hur är ljudet ifrån piren vid operan?

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS

Sök