2898
Sök

Vilken kroppsdel blir inkollad?

32 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
#81
sveddan skrev:
Fan är det här för tråd? Ni får faktiskt ursäkta men vem fan kom på idén att dra igång en sån här tråd på ett motorforum? Förbannat oseriöst anser jag...
den ligger på OFF TOPIC. och det var jag som kom på den här "förbannat oseriösa" tråden. smile

well, I ain't evil, I'm just good lookin'.
Eilinn

32 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
#82
sveddan skrev:
Sir_x skrev:
sveddan skrev:
Fan är det här för tråd? Ni får faktiskt ursäkta men vem fan kom på idén att dra igång en sån här tråd på ett motorforum? Förbannat oseriöst anser jag...
Men pappa. Även om det är ett motorfordon så är det ju i OFF TOPIC.
Du samlar dina grinigagubb poäng på löpande.
Eventuellt, men det känns ändå som att detta inte hör hemma i detta forum, utan snarare passar bättre på Lunarstorm eller nåt liknande.
Och du grabben, gå o snyt dig...
Som sagt, den ligger i OFF TOPIC. Kan sedan tillägga att det är du om någon som passar in på lunarstorm eftersom du tog dig tid att gå in här och kika bara för att sedan klaga - ibland är det faktiskt bättre att knipa käft.cool

well, I ain't evil, I'm just good lookin'.
Eilinn

32 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
#83
RouziMotorsport skrev:
_FallenAngel skrev:
Om Jag själv ska ta och berätta vad jag tittar på.
Tjejer: Ansiktet, sminket (översminkat är uah:O), rumpan
Killar: Frisyren, Ögonen, Ryggen, Benen.
ryggen?
ja. T.ex. hur bred den är, hur den är formad etc. Tycker att ryggar överlag är snygga. På tjejer också.

well, I ain't evil, I'm just good lookin'.
Eilinn

289 Inlägg
11 maj 2007
#84
Ansiktet på tjejerna, helt klart! smile


2 Inlägg
12 maj 2007
#85
Rumpan, brösten... sen kollar man ju så att dom inte har sämmelmage.... fast de brukar ju faktiskt rumpan avslöja...smilesmile


Proljece?
1 464 Inlägg
12 maj 2007
#86
Hahaha... vet inte men ansiktet gör rätt mycket på en brud

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

245 Inlägg
12 maj 2007
#87
Beror ju som sagt från vilket håll man ser tjejen. Men rumpan, benen, brösten och ansiktet smile



Sök