jag säger nog ikea reklamen så jävla jobbig dock så är ju den mesta reklamen jobbig när man ser en bra film tex så jävla många avbrott men de är väl dem kanalerna lever på
Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
IKEA reklamen toppar även min lista över sådana reklamer man spyr på. Men en reklam som får mig att sätta på mute är Saab 9-3 Biopower reklamen. Då blir den genast mycket trevligare att titta på.
IKEA reklamen toppar även min lista över sådana reklamer man spyr på. Men en reklam som får mig att sätta på mute är Saab 9-3 Biopower reklamen. Då blir den genast mycket trevligare att titta på.
Där emot så kan jag inte förstå deras slogan born from jets. Det är ju inte SAAB som tillverkar Saab längre utan Saab Automobile AB. Saab är bara ett varumärke nu och har ingen koppling till SAAB längre sedan GM köpte upp SAABs biltillverkning i början av 90-talet. http://www.youtube.com/watch?v=CuOahlHu … mp;search=
Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all
finns många urusla reklamfilmer dessa blöjreklamer och tampongreklamer kommer ju inte pånågon dålig reklamfilm eftersom 98% av alla reklamfilmer är skräp
Sämsta är nog Ikea ja. Hon kan knappt prata svenska o USH! Bästa är fan med om ni minns den HEEEEEEEEEEEJ KAJ! HALÅÅÅÅÅÅÅÅ BÖRJE eller Nyckelpigan som Knul'ar i pegouat reklamen. Vet ej hur bilmärket stavas
Stena line reklamen (var det va?) är som du säger världshistoriens bästa reklam
Aa stena line var det ja tidernas bästa!!
Scand Line var det..minns det därför att jag startade ett förhållande tack vare den reklamen
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
"ånej... diarré...." vad nu medlet mot diarré heter som de gör reklam för. Brukar själv ha med en flaska anti-diarré i kavajen.
Eller den där självgoda, dryga jävel som gör reklam för en Bag in box Gato Negra.... "och hur får man ut de sista dropparna? Jo så här. Gästerna väntar!" Gaaaah! Vill strypa den jäveln varje gång ha flinar.