3277
Sök

Vilken är den sämsta reklamen?

252 Inlägg
9 maj 2007
Jag o mina kommpisar satt och pratade om vad som skulle vara en rolig reklam film.

O komm på att vi ville se en reklam för en ny tampong som hade ett snöre sånt där man har liftkorten i som satt fast i toan tongue

O så såg man en blodig tampong som flyger fram under kjolen på en leende mamma o far över golvet o lämmnar ett blodigt spår efter sig big_smile

Sen en liten tax som jagar den o mamman skrattar o sen kommer lilla olle o säger med ett stort leende

-Mamma kan inte jag också få mens snart

O så tittar mamman o pappan på varandra o leer jättestort o så skrattar alla i kör...

wink

3 627 Inlägg
9 maj 2007
Rillskoo skrev:
"inte lågt, att ........ "

glocalnet af helvfete!

denna reklamen va det jag tänkte på först tongue

Men när jag skulle skriva det stog det helt still i skallen.. men dem suger så grymt mkt !

Reklam e ju så jävla onödigt.. hur många bryr sig om den lixom?

Personligen får jag bara aggressiva sammanbrott utav skiten tongue
Senast redigerat av ToXtreme (9 maj 2007)

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

380 Inlägg
9 maj 2007
Som några redan sagt,fy fan för IKEA reklamen,hatar kärringen.

119 Hk/Liter
246 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
Verkar som om IKEA reklamen med den jobbiga kärringen är den som hatas mest i SVERIGE idag.. big_smile

Move your mind

873 Inlägg
10 maj 2007
Ja den där franskbrytande kreol kärringen irriterar mig också.

Dom har ju inget rullande New Orleans tema eller någonting på IKEA, så jag fattar inte grejen med att ha med den jobbiga tanten i varenda jäkla reklam nu i flera år.
Oavsett vad det är reklam för.

Om de försöker visa att de inte är nazzar genom att ha en färgad kvinna som inte kan prata svenska i sina svenska reklamer kan de väl ta olika människor av alla möjliga etniciteter varje gång i så fall?

Hela grejen är pinsam...

Don't get mad, get even.

Colaberoende
1 219 Inlägg
10 maj 2007
Saab reklamen... Snygga bilar men den låten får mig att spy snart.

/Ena

Modo-fan från början till slut
330 Inlägg
10 maj 2007
chrgus skrev:
Verkar som om IKEA reklamen med den jobbiga kärringen är den som hatas mest i SVERIGE idag.. big_smile

Ja,IKEA och Elgiganten...tål varken att se eller höra både kärringen och sopan Dogge...USCH!
Men egentligen så är ju all reklam skit.Den är bara bra för att man kan gå och skita under den.För skit ska med skit fördrivas

Stolt far till Freddy 18/12-08

119 Hk/Liter
246 Inlägg
10 maj 2007
Trådstartare
Flash skrev:
chrgus skrev:

Ja,IKEA och Elgiganten...tål varken att se eller höra både kärringen och sopan Dogge...USCH!
Men egentligen så är ju all reklam skit.Den är bara bra för att man kan gå och skita under den.För skit ska med skit fördrivas

Synd att det är reklamerna som betalar våra kanaler bara, utan reklam inget tv tittande hmm

Move your mind

222 Inlägg
10 maj 2007
Den värsta just nu är när ungarna sitter och chattar med sin morsa och pizzaslicen har FETT mycket fibrer....*spontankreeeeeeeeeeks*

Annars är Elgiganten oerhört tröttsam, men det är klart - jag gillar inte såndär rapshit!

Dubbad reklam gillar jag inte heller.

BÄSTA reklamen just nu tycker jag att Beijer har...*asg*
Killen är verkligen en superb hemmafixare........... NOT!

smile

Hellre chips än sex på festival!!!!

7 120 Inlägg
10 maj 2007
Får väl gå mot strömmen och säga att Glocalnet ( Tjene kjelle tongue ) ,Elgiganten och Telia(parabolen) har skönast reklamer tongue
"cykel på köpet" big_smile

Men absolut VÄRSTA är alla lokal-tv reklamer. SÅ FRUKTANSVÄRT DÅLIGA"!!!! mad
Senast redigerat av Aerodynamik (10 maj 2007)

Sleeper
3 084 Inlägg
10 maj 2007
amen nu var det ju sämsta men tycker fan telia reklamen när han tappar parabolen på bilen "Säg att du tappa den!" så jävla bra har aldrig garvat så åt en reklam.. big_smile

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

379 Inlägg
10 maj 2007
Ena skrev:
Saab reklamen... Snygga bilar men den låten får mig att spy snart.

/Ena

Håller med totalt!
...fast jag gillar varken bilen eller låten tongue

Tyskstuk är äckligt.

200 Inlägg
10 maj 2007
Sushikocken skrev:
amen nu var det ju sämsta men tycker fan telia reklamen när han tappar parabolen på bilen "Säg att du tappa den!" så jävla bra har aldrig garvat så åt en reklam.. big_smile

gammal klasskompis som spelar den killen smile

220 Inlägg
10 maj 2007
är det 3 som kör med folk som skapar melodier via vanliga knapptryckningar på mobilen? jag hatar den..... hoppas ni fatta vilken jag menar.
Senast redigerat av baen (10 maj 2007)

116 Inlägg
10 maj 2007
ikea och elon

Volvoskadad
6 017 Inlägg
10 maj 2007
Angelicque skrev:
BÄSTA reklamen just nu tycker jag att Beijer har...*asg*
Killen är verkligen en superb hemmafixare........... NOT!

håller med smile

Jonas

905 Inlägg
10 maj 2007
chrgus skrev:
Flash skrev:
chrgus skrev:

Synd att det är reklamerna som betalar våra kanaler bara, utan reklam inget tv tittande hmm

jasså? så konstigt att man betalar för att få se på tv då.. om det nu är reklamen som betlar tv tittandet.

9 108 Inlägg
10 maj 2007
loffe007 skrev:
jasså? så konstigt att man betalar för att få se på tv då.. om det nu är reklamen som betlar tv tittandet.

Ser du reklam på betalkanaler eller statligt betalda kanaler? Nej wink

119 Hk/Liter
246 Inlägg
11 maj 2007
Trådstartare
baen skrev:
är det 3 som kör med folk som skapar melodier via vanliga knapptryckningar på mobilen? jag hatar den..... hoppas ni fatta vilken jag menar.

Telenor är det va? Den är bara lång och jobbig sad

Move your mind

Lidhultare.
325 Inlägg
11 maj 2007
den värsta reklamfilmen är väl för fan den med bond?! när det är typ "nyheter" så rinner det blod sen så säger dom att man kan få en bond film med expressen eller va det är... tycker den är så jävla värdelös!

-Twiajävlen-

Sök