Tjo. körde en polares opel kadett 1,3.a för ett tag sen. Herre jävlar vad bilen var trött! ' 68 vilda hästar var det i den, även om det kändes som att minst 30 av dem var på grönbete..
Därför skulle det vara kul att höra om det är någon som oxå har kört nån RIKTIGT slö bil.
Lätt min pappas slit o släng bil. En Folka buss från 85, 65 hästar, 2 ton och konstant 4wd. Toppfarten är 125km/h enligt VW. Men jag har bara fått upp den i 118km/h på en flygraka. O de gick fan inte mer. Finns ingen som hellst aerodynamik i denna "bil" Bara en platt vägg som trotsar vindlagen :p
det är nog en mazda323 från 1990. Jag övningskörde då vi hade den, så det gick ganska slött. Fick aldrig chansen att testa den på riktigt, vilket är tur, för annars skulle det nog bli bilen jag kör nu, en 1.8 tons buss med konstant fyrhjulsdrift, fast den smäller upp i 180, vilket klår din folkabuss
slöaste bilen jag kört är en 740. tror det är typ 87a eller så.. den orka knappt upp för en liten backe i 2:ans växel.. hade nästan lust å springa ikapp med den.. men men.. tror ägaren bytte motorn i den sen.. hehe..
en gammal wv passat med diesel blä den var ju så slö så det var helt otroligt asså eller så var den en gamal folkabuss som jag körde me förr man fick växla ner till tvåan när man hadde släpkärra på hehe efter och tillägga att släpet var tomt
har inte hunnit kört så många bilar än men måste vart körskolans golf isf
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Slöaste bilen jag kört är jobbets Ford Courier 1,3. Segare ax finns inte. Känns som den inte gör mer än 90km/H. Mer vill man inte ligga i heller för den känns ganska svajig i vinden
hmm svår fråga måste jag säga vet inte riktigt vilken som är slöast av golfen eller kojan men jag tror faktiskt golfen är snäppet slöare i acc men om man ska dra nåt så är ju golfen starkast.
Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt