Ford Ficus, utan tvekan.!
Fast kom på att polon är nog värre. Kom nämligen på en rolig historia som jag var med om
då jag körde just min mormors Polo.
Jag hade lånat hennes bil en dag till jobbet. Så när jag skulle hem på natten kl 3 så skulle jag åka i genom Lundby tunneln i Göteborg. De som bor i Göteborg vet ju att det är kamror i den. En i början och en i mitten i tunneln. När jag precis passerat den första kamerna så kom en bil väldigt fort och körde om mig. Kunde tro att han körde i 110 km/h.
jag tänkte "Han kommer att få klippa sitt körkort då han märker att kamerna tagit honom"
Hur grunda jag då på att han åkta så jävla snabbt in i tunneln?
Jo, för kör man Polon så låter det som om bilen ska sprängas av motorvarven då man kör snabbare än 70 km/h. Och jag tyckte att det lät precis som om bilen gick i ca 70 Km/h
Men när jag kolla på hastighets mätaren efter en stund i mitten av tunneln så låg jag fasiken bara i 45 km/h..
hehehe.. Så han som körde om mig i (110 km/h) trodde väll att jag var dum i huvet, eller rädd för kameran.. Plus att Polon är så liten att det känns som det går fortara än vad det gör om jag jämför med min 9-3:a
hehe.. Herregud ja..