Har så gott som hela mitt liv varit intresserad av bilar. Alting har kretsat kring motorer, styling och allt som har med bilar att göra.
Började redan då man köpte sig den första bilen, bygde om den till en a-traktor och då var man såld, sedan dess har man alltid hållt på med bilar.
Efter att nu avslutat mitt senaste projekt som taggit nästan runt 1,5 år så har motivationen börjar vissna.
En stor anledning till detta är just att jag fått kommentarer, dels från vänner och dels från andra att bilen ser "fjantig ut", oseriöst byggd och att det skulle vara skämigt att köra en sån bil m.m
Efter att bygt en bil ett längre tag, så skaffar man vissa känslor för den, det känns då väldigt tungt att höra kommentarer som dessa...
Kolla gärna in på min bil om ni får tid över se:
http://www.garaget.org/?car=9702Eftersom jag är en bilmänniska har jag redan planerat in nästa bygge, men har tappat motivationen efter all denna kritik m.m. Jag vet man ska inte ta åt sig men det är svårt.
Därför undrar jag om någon har några tips om hur man ska få tillbaka motivationen? Så att man är redo att börja på nästa bygge. Tacksam för alla tips som går att få!