Hejsan sag söker någon rolig busbil som man kan ha kul med på grusvägar å på vintern. Någon som kan komma med något kul förslag max pris 15.000kr Det ska vara bakhjulsdrift eller awd. Vill inte åka en volvo som alla andra göra utan något annat hjärna en rally klassiker.
Hejsan sag söker någon rolig busbil som man kan ha kul med på grusvägar å på vintern. Någon som kan komma med något kul förslag max pris 15.000kr Det ska vara bakhjulsdrift eller awd. Vill inte åka en volvo som alla andra göra utan något annat hjärna en rally klassiker.
MVH wernhede
Fanns en tråd idag som har liknande kriterier som du, prova söka så hittar du svar. Har nog sett 25 trådar med samma krav som du.
Opel Kadett C 2,0 GT/E. Rallyklassiker, låg vikt, och pigg motor.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Opel Kadett C 2,0 GT/E. Rallyklassiker, låg vikt, och pigg motor.
Den som köper en sån för att leka med på vintern ska jag döda, Synd bara man har för mycket nu annars så hade de varit roligt med en sån Om du inte vill åka volvo så blir de väl opel ford eller bmw som gäller
Bmw e30 är för lätta i röven tycker jag..Sierra är en lagom lekbil som tål mkt plågning.. Oplar är oxå små å lätta. mkt roliga bilar:D specielt Asona A/B
"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"
dom alla andra säger så är väll bmw e30 eller ford sierra mkt roliga bilar att leka med sommar som vinter
bmw 325 ska väll gå rätt bra... fast dom är väll dyr men du får väll en ratig sån för 10papp kanske... eller sierra 2,9 också rolig och du får ju en skapligt fräsch sån för runt 10papp också... tänkte dom kanske är lite roligare än nåra trötta gammla bmw och ford 2,0:or
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!