Ja inte fan skulle jag köpa en S14 som är högerstyrd för så mkt pengar. Finns ju nästan s14a som är vänterstyrda för den pengen. Galanten är ju riktigt agressiv och grym men saknar motorn. Så valet för mig skulle stå mellan Skylinen och FTO:n Men annars kanske man kan tipsa dig om en 3000GT istället med V6 och dubbelturbo med 280/320hk ? kanske vore nåt ? Annars hade jag kört på skylinen.
Ja inte fan skulle jag köpa en S14 som är högerstyrd för så mkt pengar. Finns ju nästan s14a som är vänterstyrda för den pengen. Galanten är ju riktigt agressiv och grym men saknar motorn. Så valet för mig skulle stå mellan Skylinen och FTO:n Men annars kanske man kan tipsa dig om en 3000GT istället med V6 och dubbelturbo med 280/320hk ? kanske vore nåt ? Annars hade jag kört på skylinen.
Den som jag hade satsat på är lungt R33:an för som fredrik säger.. så betalar man inte så mkt för en höger styrd när du kan få en vänsterstryd & svenskasåld för ungefär samma slant (: annars kan jag säga att S14 är en grymt rolig bil
skylinen... annars skulle jag hellre tagit en Nissan 300zx TT... Vänsterstyrd, snygg, och med en vass motor... samma sak med med 3000 GT TT.... satsa på någon av dom istället
Cadillacen är ju pimp om man tonar rutorna och skaffar feta kromisar, den har också fetast motorljud av dom där (om man tar bort dämparna). Men jag skulle nog valt Mitsubishi Galanten, den är snygg som den är (trots att det saknas ett par cylindrar i motorn hehe).