Det dom säljer är universal. Man får modda lite för att få dit det.
Dock skulle jag valt att handla någon annanstans, som du själv säger dom svarar inte på mejl eller telefon. Många ink. jag själv har haft problem med RideTech, akta dig för dom.
Bara spana in mina stolar : ) Har själv köpt dom på Ridetech och när jag handlade hade dom grymmt bra service men har dock läst om många som klagar : / Det är helt okej stolar för priset man betalar men dock har jag ju inte använt mina så länge så dem kanske ser ut som skit efter nått år ? Men den som lever får se. Och som föregående sa så är det ju universal stolar med du får med glidskenor men stolsfästen får du bygga efter eget tänkande så det är bra att kunna svetsa eller känna någon som kan så han hjälper dig med jobbet : ) Tkr iaf det är jävligt snygga stolar. Har dock inte lagt upp nån ny bild på stolarna med inredningen då bilen är halvt isärskruvad pga ljudbygge.
ibland svarar dom ruggigt fort och ibland inte alls... men jag tycker det är trevliga muppar att handla med förutom att servicen har sjunkit sen dom hette http://motorandning.se/
alla sportstolar passar till alla bilar men (jhero) säger man får modda lite för att få dit de... kolla mina de e i äkta skin för 4000;- finns oxå i olika färger, grå,beige,rött,blå o.s.v...