8 stora raggare i en golf, plus mig som chufför då En satt med växelspaken mellan benen, han mordhotade mig varje gång jag la i 2an för jag var för nära hans ädlare delar med handen I Granada kombin var det som mest 14pers i, men det är ju som att åka 5 i en golf
5 pers i baksätet, 2 pers i passagerasäter och 2 liggandes i skuffen (sedan) och jag vid ratten i en 850, råkade köra för hårt över vägbulor så en sket ner sej i skuffen, att det hoppade till
Inte så mkt för att överlasta med folk men 7 pers har det blivit några gånger, i min 900:a är det en baggis (2st i bagaget) men när vi var 7st i en Supra mkIII var det liite trångt .
a-traktorn som var som en pickup klämde vi in 6 stycken (grymt trångt) tur att det bara var jag å min polare å sen resten brudar hehe cheva vanen 18pers hur mycket plats kvar som helst hehe 855:an 10 pers plus mig men var inte så farligt trångt
Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem www.pro-racing.se
åå vad ni ljuger.....jag har haft trettio pers i min colt men det var en polare som körde och han tog bild på det men nu har hans dator havellerat så jag kan inte få tag på bilbevis tyvärr men tro mig det är sant!
antar att ingen kommer tro på de men har klämt in 8 passagerare i förstabilen som va en saab 90... två i pass.sätet fram å resten i bak... och ja som förare satt ju sjävklart så ja precis kunde ratta å slänga i växlarna, å segt gick de oxå... hehe
Förra vectran matade jag in 11 pers i. Gissa om den var låg efter det, plus maxsänkta coilovers. Åkte däremot ingenstans.. Var bara tvungen att se hur den blev.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.