Så bra, så den kan jag egentligen ta bort helt? Eller funkar det att använda den som ett extra insug? För isåfall görar jag det Ska nog komma på ett riktigt AEM filter med tiden/nästa lön också
Vad tycker ni jag ska göra här näst? Städa invändigt (behövs verkligen) eller ta och polera bort de fula fläckarna i lacken (behövs också) eller göra en riktig grovrengöring utav motorn?
Allt ska göras, ska bara orka Skulle iofs behöva tvätta hela bilen.. inte gjort de på .. tro det eller ej men inte på 2 månader
Jadu, jag tycker fanimej det är riktigt tragiskt.. för man måste ju ta i för kung och fosterland för att kunna svänga Går ju knappt annars
INge orsak Jo jag förstår, ratta bilar som är avstängda eller utan bateri som min merca just nu är som en mardrömm hehe
Nu kikar jag på en ny antenn iak på bilen, funderar på en motordriven med en on &off knapp så den inte sticker ut hela tiden man sätter på sterion, vill u lyssna på cd nån gång med Men vet ingen annan normal antenn annars som är i skaplig längd :S mvh kimpa
Hehe Biltemas antenn då? Den är la inte så överdrivet lång såvitt jag vet? Är själv sugen på att slänga in en el
darkwizard
Jodå det är manligt, men som du säger så är det ett rent jävla helvete i låga hastigheter Parkera är ju ingen direkt hit asså, fan man får ju ratta i 3000 år för att komma in i p-rutan känns det som
Slarvat med uppdateringarna här på Gorg så nu slänger jag upp en Multi-Update där alla de senaste updatena är med
Update
Idag har jag iaf varit på skroten och fixat mig en läslampa, har även städat ferdinand
Pics: Blev den gamla modellen pga att de va någon annan modell av kabeldragning på den nya, och jag orkar inte dra om massa kablar
Imon ska jag tvätta bilen, så långt har jag bestämt mig! Sen ska jag även modda om bromsljuskåpan så att jag kan ha den igen utan att den går i mina högtalare
Kommentera nu
MVH Jimmy
Update
Ja, jag har nu slängt in baksätet på kärran igen :roll: farsan tyckte det skulle sitta i nu när jag skulle ner till Skåne med bilen Men nackstödena är pensionerade
Börjar dock bli orolig för att kamremmen inte överlever hemvägen Och det känns inte bra! Är det svårt att byta kamremmen? Känner att jag vill göra det men jag är rädd för att göra fel.. jag och motorer går lixom inte ihop
Har iaf lite bilder + en film på bilen min nu och lägga upp
Anledningen till varför den blev tvättad :
Kattfan har vart och gått på huven :x
Blir ganska sketen när man inte tvättar den på 2 mån
Kåpan jag fixat till för att jag ska kunna ha den
ÄLSKA
Min tankmätare.. blev skakigt pga att de va 3000 gupp på vägen
De va allt från mig idag Lär dröja innan update igen, får se Kan komma att komma upp lite mobilbilder på kärran nu när den är tvättad bara
Ha d gött! Å glöm inte kommentera
MVH Jimmy
Update
Sa i senaste updaten att jag skulle slänga upp lite bilder på den nu när den är tvättad, så nu kommer bilderna jag snackade om
Ganska bra puts tycker jag själv Fast den ska bli bättre snart :roll:
Jo, jag har en fråga.. har plåtisar på mina vinterdäck i dagsläget.. men har en uppsättning Draco fälgar liggandes hemma, ska jag ta och slänga på vinterdäckena på Dracona istället?
Kommentera gärna, det gör det hela många ggr roligare :wink:
Imon ska jag tvätta bilen, så långt har jag bestämt mig! Sen ska jag även modda om bromsljuskåpan så att jag kan ha den igen utan att den går i mina högtalare
Kommentera nu
MVH Jimmy
Update
Ja, jag har nu slängt in baksätet på kärran igen :roll: farsan tyckte det skulle sitta i nu när jag skulle ner till Skåne med bilen Men nackstödena är pensionerade
Börjar dock bli orolig för att kamremmen inte överlever hemvägen Och det känns inte bra! Är det svårt att byta kamremmen? Känner att jag vill göra det men jag är rädd för att göra fel.. jag och motorer går lixom inte ihop
Har iaf lite bilder + en film på bilen min nu och lägga upp
Jo, jag har en fråga.. har plåtisar på mina vinterdäck i dagsläget.. men har en uppsättning Draco fälgar liggandes hemma, ska jag ta och slänga på vinterdäckena på Dracona istället?
Kommentera gärna, det gör det hela många ggr roligare :wink:
MVH Jimmy
Sådärja
Mycket fin, men köp sånt där medel som gör kofångarn svartare, skulle nog göra den enu finare=) du vill inte byta fälgar?
" köpa nytt och köpa nytt... här på landet bygger vi om så att de passar! "
Tja, antingen Black crome. eller en omlackering av kofångarn kan göra stor skillnad. Kanske lacka i samma färg som bilen ? Lycka till med muskel servon