Doftgranar är bland det bästa som finns! Man kan röka och svina hur mycket man vill i bilen sen är det bara öppna dörren och hiva ut allt och hänga upp en gran så luktar det acceptabelt när man ska sälja!
//Soderqvist
Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?
Jag struntade faktiskt i att köpa en bil förut pga den luktade wonderbaun i hela bilen.. det är verkligen hemskt. förvånar mig att folk använder det.. OK i en gammal 240 men folk slänger ju in dom i moderna bilar... herregud varför förstöra.
Jag har en vanilj wunderbaum hängandes i M3an nu under avställning.. men jag kommer plocka bort den när bilen tas fram igen. Vaniljdoften sitter säkert kvar i tyget. =P
Jag struntade faktiskt i att köpa en bil förut pga den luktade wonderbaun i hela bilen.. det är verkligen hemskt. förvånar mig att folk använder det.. OK i en gammal 240 men folk slänger ju in dom i moderna bilar... herregud varför förstöra.
För att dom kanske hatar den äckliga plastlukten som är i alla moderna bilar...
Jag köpte min första gran i veckan för att bilen stått i garage under vinter och bra som jag är la jag in sämsskinnet i bilen efter jag tvättat den i höstas... luktade mumma efter 5månader >_<
Hängde in en Viktory lane och blev riktigt nöjd över mitt val! Har lite för ny bil för att köra på vanilj elr något annat som förknippas med epa osv...