2781
Sök

uppkörning i luleå nu på fredag

45 Inlägg
30 maj 2007
Trådstartare
Hej har uppkörning nu på Fredag i luleå.Nån som har kört upp i luleå som kan ge mig tips.Känner mig säker på körningen men är mer rädd för att jag har hört att en massa har kuggad pga av att uppkörnings personalen man kör med kanske haft en dålig dag och är sura ni förstår.En massa tips har jag redan läst om på forumet men som sagt uppkörnings personalen hur tycker ni dom är och finns det en viss procent på hur många som klarar det på första försöket.

Bmw

Markolainen
30 maj 2007
Det med personalen är ju lika på alla ställen.
Alla ställen har väl sina gringubbar mm.
Vet endast om 2st snubbar som det snackas om som kuggar bra mycket: Kuggar-Kurt & Werner!yikes
Vet ej om det hjälpte så mycket dock.
Ska också ha uppkörning i Luleå snart, den 11:e blir det av!smile

Lycka till!

2 123 Inlägg
30 maj 2007
Lycka till killar : )
Tror nog det går bra för båda.
Tänk alltid Säkerheten först och använd sunt förnuft ska det gå bra.
Glöm inte småsaker bara och kolla noga i speglarna och släng en blick över axeln bara för att markera osv.

Amatör
453 Inlägg
30 maj 2007
Ni får meddela sen hur det går och om ni rekommenderar att jag gör uppkörningen i Luleå smile

Mvh

Dieselgypsy
538 Inlägg
30 maj 2007
Var smart och kör defensivt, men gör det inte allt för defensivt, det enda du ska tänka på är:
1)Titta i speglarna (överdriv med detta, dvs: vänd huvudet extra mycket så han ser att du använder speglarna)
2)Bryt inte en enda trafikregel, om det inte behövs! Defensiv körning prioriteras alltid!
3)Kör defensivt, men inte som en kärring. Ifall detta betyder köra mot rött, GÖR DET! Hellre att du kör genom rött, än att du får en lastbil i röven enbart eftersom han var för nära dig då du var tvungen att nödbromsa. Om din examinator kuggar dig pga det ska du säga att han får dra åt ****  och tacka fan att han inte ligger i sjukhuset.
Senast redigerat av TheDeadDorkster (30 maj 2007)

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

2 118 Inlägg
30 maj 2007
ska också ha uppkörning snart (5 juni) dock i piteå ^^ lycka till !

D.i.l.l.i.g.a.f

Sök