Ja som rubriken lyder! Hur vill man ha det, trivas med lägre lön, eller att släpa sig till jobb varje dag o tycka att de e skit men få en bra lön den 25? sitter själv o funderar men lutar åt att trivas, pengar e inte allt o jobbet spenderar man så mycket tid på ju!
Svårt att förklara men att man vissa dagar spyr på allt gällande jobbet men när löningen kommer så ser man att det är värt besväret... Så jag biter gärna ihopa litta för den lönen man får... De var min åsikt!!
Trevliga arbetskamrater och att man trivs helt klart, ska ha en jävla bra lön om man ska gå till ett jobb där man jobbar 40 timmar i veckan och vantrivs!
Allt över 5 liter i motorstorlek är manligt! Bengt Alsterlind, Sveriges svar på McGyver
Lönen är skitsamma..hrrrmmmrrrmmm..njae..okej..men lönen e inte allt iaf.. viktigast för mig är iaf att ja trivs å att d e en bra miljö..hur bra den nu kan bli i en lastbilshytt :p
Lätt trivsel, jag offrar lätt några tusen i månaden för att vara på ett jobb jag trivs bra på. Jag har mer eller mindre gett upp att jobba med datorer nu vilket jag gjort dom senaste 5 åren och är i princip all jobberfarenhet jag har pga att jag inte trivs för fem öre med det. Istället jobbar jag på en bensinstation och har rätt mycket mindre i lön men trivs fruktansvärt bra.
Dock får det ju givetvis vara en rimlig lön, slava fulltid och få kanske 6000-7000:- varje månad skulle jag ju dock inte föredra oavsett hur bra jag trivdes Sedan kan man ju givetvis stå ut med ett jobb där man inte trivs ett tag bara för att lönen är RIKTIGT bra...