jag ligger på ca 1500/mån. ändå kör jag en törstig wankelsnurra. Har lite svårt att fatta hur ni kan elda upp 5 lök i månaden, och hur pengarna räcker till det? är ni hyresbefriade?
hohoho... har man en kärra som drar minst 1,2 l / mil... o foten på RÄTT sida om pedalen.. d känns varje månad, då räkningen kommer... tankar för ca 2 700,- varje månad...
o alla trädkramare, ja tänker miljövänligt, kortare tid på vägen deste mindre avgaser hehe
Ha ha ha...vem var tvungen att ta upp denna fråga så man var tvungen att tänka på hur mycket man slösar på soppa.......Bensin är hårdvaluta i mitt hus så att ja det ligger väl mellan 3000-4000 och kärrngen är nästan lika tokig hon med...men hon har inte lika mycket kräm så det drar inte lika mycket...trotts att hennes högerfot är cenmenterad men det har hon kanske lärt sig av mig lite...kanske iaf....så det är alltid kul varje månad....som sagt det är roligt nästan jämt...men TACK så JÄTTE mycket du som tog upp frågan för nu kommer ju detta hålla mig sömnlös inatt iaf Tack..
ca 730kr varje gång jag tankar, ca 4 gånger i månaden, beroende på om blyfoten är framme eller inte! 730x4= 2920kr, men säg ca 3000kr\månaden.. man har inte bil för det är billigt
tankar för 600 nästan varje dag. skriver upp varje månad.. förra månaden stog den still ett par dagar när vi meckade men då var notan på 4890. bilen dricker 1.7 i stan
tankar för 600 nästan varje dag. skriver upp varje månad.. förra månaden stog den still ett par dagar när vi meckade men då var notan på 4890. bilen dricker 1.7 i stan
600:- varje DAG ? x30 dagar ? = fy fan,,,, det får man inte ens i lön före skatt