Fight_To_Valhall skrev:
Låter kanske som en bessevisser..
Men jag har själv pratat med polisen i helgen för dom stannade mig på blåljus...
För att jag hade grön led neon under bilen när ja körde.. skulle bara testa dom..
)
Det var olagligt att ha det på även til helljus.. Men vid parkering så är det fullt lagligt.. Och bötern på det är 600kr
Så när dom gick satte jag på så det blev "strobb" effekt på det bakreröret emot deras bil..
Dom bara blängde å försvann
hehe
de kan jag tro. Lever i tron att det är tillåtet då man är parkerad. även om x antal andra "besservissers" försökt komma med lagtexter o sådant som ska var emot.hittils bar mot vid färd.
kul att denna tråden fortfarande lever
Thornado : Visst på en hög volvo 140-240 serie är det inte så snyggt.såg ett skräck exempel förut när jag va ute o åkte.man såg hela rören under pga att bilen var så hög haha..
sätta så på min 140
?...hans måste fan varit höjd också.den var väldigt hög haha..
ja fortsätt trycka på o av strömbrytarna de e nog de enda när de gäller neonljus!
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"