3496
Sök

påskynda bakfyllan?

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
igår blev de väldigt mycket dricka och natten så tömdes allt i en hink.
vilket resulterade i att jag mår inte så kalas idag kan inte dricka och inte äta det är totalt stopp.
frågan är nu om man kan påskynda denna otroliga bakfyllan på något sätt.
känner mig även fortfarande spyfärdig vilket hade vart skönt att slippa.

Livsnjutare
342 Inlägg
9 juni 2007
Bara att kräkas upp skiten så kommer du att må bättre snabbare! Annars kommer du gå runt o vara bakis hela dagen!

Halvsats till 940 säljes! Ej ltt! Gått max 20 mil! Säljes pga. krockad bil!

19 Inlägg
9 juni 2007
alcholen du dricker torkar ut din hjärna, det är därför du blir bakfull dagen efter o mår piss. för söka att få i dej mkt vatten innan du somnar/deckar, då blir det lindrigare dagen efter. jag brukar dra i mig en liter vatten minst innan jag går o lägger mig. om du redan fått bakfylla så ska du ju dricka vatten då med, men de hjälper ju inte på stört.

MitsuNörd
880 Inlägg
9 juni 2007
Påskynda bakfyllan???
Låter som att du vill ha den fortare eller något roll
Skit i att dricka vatten så ska det nog gå bra för dig tongue

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

4 767 Inlägg
9 juni 2007
Drick vatten...

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Körv
3 535 Inlägg
9 juni 2007
Försök att sova tongue hehe.. Enda som egentligen hjälper bra.

Truckdriving Man

2 271 Inlägg
9 juni 2007
levern behöver fett för att  bearbeta alkoholen, så.... en fet pizza och cola.
efter det som skrivet ovan lägger du dig och sover.
Senast redigerat av lingua (9 juni 2007)

9 108 Inlägg
9 juni 2007
köp Resorb på apoteket, funkar för det mesta tycker jag smile Man ska ta det när man kommer hem på fyllan (lätt att glömma) så återställer det vätskebalansen tills dess att man vaknar.

Annars är det mycket vatten, mycket frisk luft och en rejäl pizza som gäller wink

358 Inlägg
9 juni 2007
Zyrlex, finns att köpa på apoteket, tabletten är egentligen mot allergi i näsa och ögon.. men tar du två stycken innan du börjar dricka så har du ingen bakfylla dagen efter, trodde först detta var ett skämt, men dricker aldrig utan att ta zyrlex nuförtiden smile

358 Inlägg
9 juni 2007
SwenssonGTI skrev:
Zyrlex, finns att köpa på apoteket, tabletten är egentligen mot allergi i näsa och ögon.. men tar du två stycken innan du börjar dricka så har du ingen bakfylla dagen efter, trodde först detta var ett skämt, men dricker aldrig utan att ta zyrlex nuförtiden smile

Blev rätt mycket för mig igår med, mår hur bra som helst idag wink

Beredare
561 Inlägg
9 juni 2007
mår piss idag me..... börjar undra om de e värt de.... hmm

Mvh Jonas

Körv
3 535 Inlägg
9 juni 2007
Det är ALLTID värt det big_smile

Truckdriving Man

64 Inlägg
9 juni 2007
Man ska inte äta fet mat egentligen, levern är ju upptagen med att ta upp alkoholen, om du då börjar äta fet mat ändras dess funktion och den börjar ta upp fettet. C- vitamin är bra för kroppen, då tar man upp spriten snabbare. Annars funkar ju en bira dagen efter, tar jag nästan alltid..

Dr Snuggles
956 Inlägg
9 juni 2007
Haha stackare smile Själv så tog man sitt förnuft till fånga igår och bara drack 3 öl.
Blir desto mer ikväll kan ju tilläggas wink

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

Beredare
561 Inlägg
9 juni 2007
Jackeman skrev:
Man ska inte äta fet mat egentligen, levern är ju upptagen med att ta upp alkoholen, om du då börjar äta fet mat ändras dess funktion och den börjar ta upp fettet. C- vitamin är bra för kroppen, då tar man upp spriten snabbare. Annars funkar ju en bira dagen efter, tar jag nästan alltid..

Vad jag har hört ska man inte äta fet mat dagen efter för kroppen förbränner ingen fett så länge kroppen har alkohol i sej....

Sant eller falskt???? hmm

Mvh Jonas

44 Inlägg
9 juni 2007
hehe tog studenten igår o blev ganska livad, bara att ta en calippo så mår man mycket bättre, det kör nästan alla med här !big_smile

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
9 juni 2007
Mycket vätska, lite salter så vätskan binds en aning, kanske lite druvsocker för energin och så lägger du dig ute i skuggan så du får frisk luft och inte ligger och återanvänder sunkig bakfylleluft.

Pappa vattnade gräset under sin stora lind innan han placerade sig där i en Bade-Baden idag, och i den svala fuktiga skuggan under trädet lät han som om han hade det oförskämt behagligt trots värmen... smile

// Ellen *mår uselt utan alkohol, värmen är tillräckligt*

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
9 juni 2007
Trådstartare
Jackeman skrev:

bara tanken på att öppna en öl så spyr jag typ tongue

337 Inlägg
9 juni 2007
Groggmugg skrev:
mår piss idag me..... börjar undra om de e värt de.... hmm

Dagen efter säger jag alltid att jag inte ska dricka igen. Men ändå så är man lika sugen nästa fredag big_smile

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN

1 256 Inlägg
9 juni 2007
Jag har ett tips som hjälper, många tror mig inte..
Men en shot Fernet Branca eller en gammeldansk gör susen, man mår kanon sen

Sök