2450
Sök

Har ni "ägt" en polis nångång?

bojboj
11 juni 2007
När en civilare stannar och visar brickan.
- Jag är polis
- Jaha, det är inte mitt fel!
Senast redigerat av bojboj (11 juni 2007)

177 Inlägg
11 juni 2007
Grannens farsa är snut men han är en sån snut som jag verkligen gillar dvs att hans pojke på 10år kör snöskoter och cross har provat köra bil och lite sådant så han är en helt sjysst kille måste tillägga att det åkerförbi en snut 1ggr i veckan ca då vi bor i utkanten av staden/landet

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
Rednik skrev:
ironhead skrev:
NiclasT skrev:
Jag sa: " Sluta lespa din idiot, jag hör ju för helvete inte vad du säger".
Då var det nära att jag åkte in i häktet. Skulle iofs nästan vart rätt åt mig tongue

hade jag vart snut och du sagt så hade du fått handbojerna på dig direkt och det hade blitt häktet

Att någon kommenterar hur du pratar är ju knappast någon anledning till att gripa den personen...

skulle ha skrivit snuten i stället kanske men men det är idiot man hade blitt arg på

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

168 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
hasse83 skrev:
ironhead skrev:
har aldrig heller mött en otrevlig snut men därimot höll man på och bli arg på dom en gång. bilen var nybesiktad nyskattad. var lite skitsaker jag skulle åtgärda men inga större fel dom tjafsa om att jag inte hade gjort det jag skulle på bilen. men jag sa åt dom att det blir sen då jag får tillgång te garage osv osv. men då  fick man besiktningsföreläggande asså så jag fixar sakerna då och ny besiktning fick man. men vad händer jo förgasarhelvetet rasa asså och vice versa

Allt man läser som du skriver tror jag itne ett sk*t på. bara några minuter efter du skrivit något hel tvärtemot ändrar du dig.

förb. lögnare och extrem spammare för den delen. lägg ner

jaså så du tror jag ljuger ta din riskokare och kom hit så får du se besiktningspappret

Ta min riskokare? på sättet du skriver är det omöjligt du är ens myndig. ditt PM bevisare det ännu mer. jag är ingen frekvent forum läsare här då det är för mycket sk*t som skrivs. men ditt agerande via text visar ju på en låg intelligensnivå alt. ålder.

Otroligt drygt se dig i precis varenda tråd i varannat reply.

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
hasse83 skrev:
ironhead skrev:
hasse83 skrev:

Allt man läser som du skriver tror jag itne ett sk*t på. bara några minuter efter du skrivit något hel tvärtemot ändrar du dig.

förb. lögnare och extrem spammare för den delen. lägg ner

jaså så du tror jag ljuger ta din riskokare och kom hit så får du se besiktningspappret

Ta min riskokare? på sättet du skriver är det omöjligt du är ens myndig. ditt PM bevisare det ännu mer. jag är ingen frekvent forum läsare här då det är för mycket sk*t som skrivs. men ditt agerande via text visar ju på en låg intelligensnivå alt. ålder.

på vad för sätt kallas jag lögnare då du kan ju skicka mig ett pm och beskriva det men som sagt jag har ju papper här hemma så

1 396 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
NiclasT skrev:
Då var det nära att jag åkte in i häktet. Skulle iofs nästan vart rätt åt mig tongue

hade jag vart snut och du sagt så hade du fått handbojerna på dig direkt och det hade blitt häktet

Ja nu i efterhand tycker jag att det hade varit helt rätt.

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

168 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
hasse83 skrev:
ironhead skrev:

på vad för sätt kallas jag lögnare då du kan ju skicka mig ett pm och beskriva det men som sagt jag har ju papper här hemma så

Det gläder mig. njut av dina papper. och posta mindre B.S

En japansk bil går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
NiclasT skrev:
ironhead skrev:
NiclasT skrev:

Ja nu i efterhand tycker jag att det hade varit helt rätt.

fast i bland brusar man upp sig för ingenting. men det är klart kommer det en polis och pratar konstigt ja då blir man ju lite irretirad. fast man borde ju tänka sig för också för vad man säger till dom. har kallat både det ena och det andra när man vart förbannad på nått. fast då när dom inte hör

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
11 juni 2007
Gjorde en kul men laglig sak igår.

vart lite trafik kaos utanför min lilla by. 2 personer hade frontalkrockat och en dog (fick jag veta idag). men för att komma runt denna kaos så fick man köra på en lite väg.. och när man kommer ut på den "stora" så är det ett stopp märke..

en bmw 5 någonting touring körde frammför mig. (en blond tjej). och kör rakt över stopp markeringen utan att stanna (i ca 20km/h) jag ser att polisen ser jätte sur ut och precis innan jag kör över linjen så tvärnitar jag med lite däckskrik smile.. och sedan slänger i ettan och maxar iväg.. nästan till varvstoppet upp till laglig hastighet (låter gött om den lilla 6an) och snutens ansikts utryck var obeskrivligt smile

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
hasse83 skrev:
ironhead skrev:
hasse83 skrev:

Det gläder mig. njut av dina papper. och posta mindre B.S

då har jag en lösning på ditt problem. blunda så slipper du se det jag skriver eller så scrollar du bara vidare. för jag tänker inte posta mindre för det så det så

168 Inlägg
11 juni 2007
ToTTeN skrev:
Gjorde en kul men laglig sak igår.

vart lite trafik kaos utanför min lilla by. 2 personer hade frontalkrockat och en dog (fick jag veta idag). men för att komma runt denna kaos så fick man köra på en lite väg.. och när man kommer ut på den "stora" så är det ett stopp märke..

en bmw 5 någonting touring körde frammför mig. (en blond tjej). och kör rakt över stopp markeringen utan att stanna (i ca 20km/h) jag ser att polisen ser jätte sur ut och precis innan jag kör över linjen så tvärnitar jag med lite däckskrik smile.. och sedan slänger i ettan och maxar iväg.. nästan till varvstoppet upp till laglig hastighet (låter gött om den lilla 6an) och snutens ansikts utryck var obeskrivligt smile

Och så undrar folk varför snutarna slänger långa blickar efter stylade/snabba bilar

*suck*

Wankel
1 080 Inlägg
11 juni 2007
snälla ta det på pm istället för att få trådar låsta!

MDS Västerås

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
StiFf skrev:

skulle fan inte sagt det bättre själv blir så trött på dryga människor

Lärare
50 Inlägg
11 juni 2007
Midsommarafton, -06 var jag och min sambo på väg från halmstad till kalmar för att hämta min lilla flicka. Strax innan ljungby gick det visst lite fort (enligt polisen i alla fall). Blev stoppad , fick visa lappen och blåsa, samt lyssna på en lång predikan om hur han(Konstapel Klang!) aldrig kört för fort mm mm. Duktigt snopen blev han när jag tvärt avbröt honom och sa: -Snälla ge mig böterna nu, för annars kommer jag bara köra ännu fortare sedan. Han blev röd ii ansiktet och skrev ut böterna utan att säga ett ord.

"Om något funkar, skruva sönder det och kolla varför!"

168 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
StiFf skrev:

skulle fan inte sagt det bättre själv blir så trött på dryga människor

big_smile knäcker mig.

volvoraggare
4 776 Inlägg
11 juni 2007
g60Racing skrev:
hasse83 skrev:
ironhead skrev:

Håller med i nästan vartända jäkla tråd jag hittar så har han skrivit nåt som ingen fattar...

det får du ju stå för själv det är väll du som inte fattar eller som sagt jag lämnar denna fjortissida och drar till gatbilar lägg ner denna tråd för den har fan spårat ur asså

168 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
g60Racing skrev:
hasse83 skrev:

Håller med i nästan vartända jäkla tråd jag hittar så har han skrivit nåt som ingen fattar...

det får du ju stå för själv det är väll du som inte fattar eller som sagt jag lämnar denna fjortissida och drar till gatbilar lägg ner denna tråd för den har fan spårat ur asså

Man tackar för outro

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
g60Racing skrev:
hasse83 skrev:

Eller lunarstorm?

Vilket jävla drag :)

Driver
2 111 Inlägg
11 juni 2007
Bobo skrev:
street skrev:
jag hade en dålig dag och poliserna stoppar mig för ingenting inte ens alkotest. påstår att jag kört för fort, hur fort körde jag då? vi mätte inte. nä då har jag inte kört för fort.
sen frågar han varför jag hade dörrsidan (innerdelen) av. det ska du skita i sen körde jag.

Sa en liknande grej en gång när Polisen stannade mig och frågade hur snabbt körde du egentligen??? Jag svarar då -Det borde väl du veta? varför har du annars stannat mig? han blev tyst och då visste jag att han inte hade något att gå på. Tycker dock inte det är häftig av vara kaxig mot polisen så länge de inte förtjänar det.

Jag lyckades även ge en Polisman mitt VISA kort istället för körkort en gång när han ville se mitt körkort han blev lite stum, men det var inte meningen att göra så tog fel kort i ren rutin måste sätt lite sjukt ut haha.

hehe gjort samma sak till en kvinnlig polis, hon blev lite förnärmad o sa "dethär vill jag inte ha". Som att jag försökt muta eller nått. komiskt.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
11 juni 2007
ironhead skrev:
g60Racing skrev:
hasse83 skrev:

bra.. lämna denna sida då... å sluta tjöta.. tror än så länge du inte har skrivit nått vettigt...
de ä sånna som dej som försttör stämningen på sånne här sidor
Senast redigerat av speedfreak racing (11 juni 2007)

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

Sök