Jag fattar inte vad felet var på den undre av dina länkar marcus? Om han vill visa vilken puckad ägare bilen har so what? då kan ju du sitta där hemma och i tysthet tänka vad du vill om honom, sen kan du klicka dig förbi den bilden och titta på nåns annan bil, där BARA bilen är med!
Det tycker jag gäller alla som tycker det är patetiskt att ha med tjejer på korten.. jag kan hålla med om att dom kanske inte har nåt där att göra, men det är ju ingen som tvingar er att sitta där och reta upp er på dom? Det finns nog tillräckligt många andra användare här med bara bilar på bilderna så ni behöver nog inte bry er om den ynka procenten som ni tycker gör fel.
Jag måste bara jag bara fråga: Vem bryr sig om att vissa här fiskar efter röster? Ta det bara i så fall som om det är ett tecken att dom själva inte tycker att sina bilar inte är fina nog utan den halvnakna tjejen om står bredvid.
Klart att man ska få ha med till exempel mässkort där nåra tjejer kanske klänger på bilen eftersom det ger reklam för den montern bilen står i. Och jag tror inte att många av killara som klagar på detta hade gått förbi en bil på en mässa med snygga tjejer runt om utan att ens kolla dit!
Vad spelar det för roll om "kalle svensson" har en bil med en halvnaken tjej bredvid och därför får fler 5.or än om han inte hade haft det? Det är ju knappast så att någons värld går under för det? Låt då kalle röstfiska lite om det gör att han kan sova gott om kvällarna!
Samtidigt som ni som klagar över detta, stillsamt bläddrar förbi kalles bilder med ett litet leende på läpparna, och tänker för er själva vilken liten och feg människa kalle egentligen är!
Lägg er energi åt att lösa relevanta problem istället:)
/yours
Tomas