2591
Sök

Varför dessa bilder?!

Quattro Is The Shit!
441 Inlägg
18 september 2005
Ett litet inlägg... Hellen jag såg att du va med i en liten tävling... Haha! Angående bilder med tjejer på. http://www.fastone.se/bilder/galleri/ww … %20bil.JPG

"If It Got Tits Or Wheels It Will Get You In Trouble..."
fastOne.se
Hi-Tuning.com

Administratör
2 978 Inlägg
18 september 2005
Precis en sån bild är helt ok att ha på garaget tycker jag ett klockrent exempel!

En kopp av den svarta såsen...

Driver
2 111 Inlägg
18 september 2005
Turbo_A4 skrev:
Ett litet inlägg... Hellen jag såg att du va med i en liten tävling... Haha! Angående bilder med tjejer på. http://www.fastone.se/bilder/galleri/ww … %20bil.JPG

ja ,men vad ser man på bilden oifokus? jo bilen. hon är ju inte fram o visr rumpan för linsen. Den bilden tycker jag hade varit helt ok på garaget.org!
Senast redigerat av Janken (18 september 2005)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

454 Inlägg
18 september 2005
Trådstartare
Turbo_A4 skrev:

Vilken tävling!?

Ja den där bilden e jag med på stämmer utmärkt! du e duktig du! wink men jag har inte den på garaget heller..? eller..?

Men som många andra sagt, d e fokus på bilen inte på mig..

"A Johlsson"
302 Inlägg
18 september 2005
Bilen i focus helt klart, du står ju till och med "bakom" den så. smile
Men jag tror inte det kommer att ändras något här, det kommer att fortsätta rensas ut epor och sådant men "dessa" bilder kommer att finnas kvar för det verkar ju finnas en bra mängd medlemmar som älskar att dregla över dem. *yawn*
Senast redigerat av dasonyistozon (18 september 2005)

454 Inlägg
18 september 2005
Trådstartare
ja, d e ju tydligen så..

jag tyckte mest att d va skoj att ta reda på va andra tycker.. smile då jag sa min åsikt liksom.. wink

"A Johlsson"
302 Inlägg
18 september 2005
Det gjorde du helt rätt i, det kickade ju igång en annan här som annars bara brukar ta del av vad andra säger men vara tyst själv. ;D

454 Inlägg
18 september 2005
Trådstartare
ja men d e klart man ska säga sin åsikt.. å sen e d så att jag efter att ha kollat igenom vissa bilar å sett att mestadels bilder på ägarinnan låg ute då kände jag att d va dags att fråga om garaget.org blivit nya lunarstorm eller snyggast.se

VD / SPRINGPOJK
605 Inlägg
18 september 2005
Jag är enbart med i garaget för att hitta snygga tjejer! Hösten 2002 träffade jag en tjej på garget.org som jag nu bor ihop med och har 2 barn!

Eller så var det inte så.

Det är skillnad på bild & bild jag kan tycka det är kul å se hur ägarna ser ut faktiskt. Medans bilderna på någon fjortis som tryckt sig in i ett par lee jeans med en waste på 21 å vresar upp sin tajta stjärt över hela fotot tycker jag är mest underhållande, Felet ligger inte hos fotomodellerna utan hos dem patetiska människor som röstar en 5;a på en Ford eskrot av 1987 årsmodell med rost kikhål i bilen. Vad tror Ni skall hända? Att hon skall bli så till sig att hon bränner hem till dig å tackar dig med en avsugning? Glöm det sånt händer bara mig!

Det krävs en stor man för att gråta, men en större för att skratta åt han!

645 Inlägg
19 september 2005
spunk_totte skrev:
Jag är enbart med i garaget för att hitta snygga tjejer! Hösten 2002 träffade jag en tjej på garget.org som jag nu bor ihop med och har 2 barn!

Eller så var det inte så.

Det är skillnad på bild & bild jag kan tycka det är kul å se hur ägarna ser ut faktiskt. Medans bilderna på någon fjortis som tryckt sig in i ett par lee jeans med en waste på 21 å vresar upp sin tajta stjärt över hela fotot tycker jag är mest underhållande, Felet ligger inte hos fotomodellerna utan hos dem patetiska människor som röstar en 5;a på en Ford eskrot av 1987 årsmodell med rost kikhål i bilen. Vad tror Ni skall hända? Att hon skall bli så till sig att hon bränner hem till dig å tackar dig med en avsugning? Glöm det sånt händer bara mig!

Haha vilket roligt inlägg. :]]

OnTopic: En bild på ägarens ansikte är inget fel, men några andra kroppsdelar bör väl inte förekomma.. Alltså inte en bild på en brud som hänger över ens bil i kortkort.
Senast redigerat av BAD_ROBOT (19 september 2005)

711 Inlägg
19 september 2005
Det mest patetiska är när Killar har bilder på sina bilar med någon brud som dem har betalt för att posa framför deras bilar. Fy fan va patetisk. Typ, titta vad jag kan få med min bil!   big_smile
Senast redigerat av Black Knight (19 september 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

"A Johlsson"
302 Inlägg
19 september 2005
Kort sagt; håll bilder på personer till forumet(avatar) och/elr andra sidor och enbart bilder på fordonet ifråga på garaget.org (bilsidorna). Kan det bli enklare än så?

171 Inlägg
26 september 2005
Black Knight skrev:
Det mest patetiska är när Killar har bilder på sina bilar med någon brud som dem har betalt för att posa framför deras bilar. Fy fan va patetisk. Typ, titta vad jag kan få med min bil!   big_smile

Som taget ur munnen på mig...

Tycker Garaget skall innehålla kort på bilar och inte kort på en ägare som tar upp mesta delen av bilden! Som många redan sagt innan så finns det ju lunarstorm & snyggast om man vill ha uppmärksamheten riktad mot sitt eget utseende...

“I never saw a wild thing sorry for itself.
A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
26 september 2005
Hee hittade två till nu. Okej att tjejer har ett behov utav att vissa upp sig och få kommentarer angående deras utseende. Men att två killar också lägger upp bilder på sig på en sida där över 90% utav användarna är killar kan jag inte förstå.   

http://www.garaget.org/?car=8462&image=96205
http://www.garaget.org/?car=291&image=23513

70 Inlägg
26 september 2005
Jag fattar inte vad felet var på den undre av dina länkar marcus? Om han vill visa vilken puckad ägare bilen har so what? då kan ju du sitta där hemma och i tysthet tänka vad du vill om honom, sen kan du klicka dig förbi den bilden och titta på nåns annan bil, där BARA bilen är med!

Det tycker jag gäller alla som tycker det är patetiskt att ha med tjejer på korten.. jag kan hålla med om att dom kanske inte har nåt där att göra, men det är ju ingen som tvingar er att sitta där och reta upp er på dom? Det finns nog tillräckligt många andra användare här med bara bilar på bilderna så ni behöver nog inte bry er om den ynka procenten som ni tycker gör fel.

Jag måste bara jag bara fråga: Vem bryr sig om att vissa här fiskar efter röster? Ta det bara i så fall som om det är ett tecken att dom själva inte tycker att sina bilar inte är fina nog utan den halvnakna tjejen om står bredvid.

Klart att man ska få ha med till exempel mässkort där nåra tjejer kanske klänger på bilen eftersom det ger reklam för den montern bilen står i. Och jag tror inte att många av killara som klagar på detta hade gått förbi en bil på en mässa med snygga tjejer runt om utan att ens kolla dit!wink

Vad spelar det för roll om "kalle svensson" har en bil med en halvnaken tjej bredvid och därför får fler 5.or än om han inte hade haft det? Det är ju knappast så att någons värld går under för det? Låt då kalle röstfiska lite om det gör att han kan sova gott om kvällarna!
Samtidigt som ni som klagar över detta, stillsamt bläddrar förbi kalles bilder med ett litet leende på läpparna, och tänker för er själva vilken liten och feg människa kalle egentligen är!

Lägg er energi åt att lösa relevanta problem istället:)
/yours
Tomas
Senast redigerat av Tompeii (26 september 2005)

Satsa på dig själv, gå och runka i motvind:D

161 Inlägg
7 oktober 2005
jag har bild på mej själv, men dock i ett bild kollage.. jag kan tycka att det är kul å se vem det är som äger bilen *L* men visst finns det oseriösa bilder här... helt klart.....smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

454 Inlägg
7 oktober 2005
Trådstartare
Turbopinglan skrev:
jag har bild på mej själv, men dock i ett bild kollage.. jag kan tycka att det är kul å se vem det är som äger bilen *L* men visst finns det oseriösa bilder här... helt klart.....smile

Jo men d som va min poäng med d hela va att jag inte tyckte att bara bilder på ägaren (i de flesta fall tjejer) hörde hemma på ett bil forum..

Som jag har sagt tidigare i tråden så tycker även jag att d e ok med en bild på sig själv med bilen, osv osv.. men rena bilder på ägaren bara.. ansikten, kroppsdelar osv.. d hör inte hemme här.. d e min åsikt! smile

161 Inlägg
7 oktober 2005
ja det kan jag hålla med om! vilken tur att jag har bilen runt mej *skojar* menjag fattar din mening smile

Ska aldrig ha sämre bil än turbo!

Utanlem
895 Inlägg
10 oktober 2005
visar dom bilder dom inte vill visa sina föräldrar gör de inte mig nått o de finns här smile

72 Inlägg
10 oktober 2005
Jag tycker inte att de spelar nån roll vad man har för bild, i viss mån naturligtvis... De är ett bil forum o så länge de snackas bil o så är de väl bra...

Det är bättre att ta ut glädjen i förskott än att inte glädja sig alls...

Sök