Idag plockade jag ut panelerna på bakdörrarna... Fan va avancerat dom gjort det med spärren i fönstervevarna...
Mitt förråd blev en lackeringsverkstad
Såhär blev det med biltemas färg Imorgon ska jag få tag på klarlack samt Leta upp en tygaffär med ett schysst svart tyg så jag kan byta ut det avskyvärda tyget... Hoppas ni tycker det ser bra ut Gör ni inte det så skiter jag i det för det är min jäkla fårrd!!!
Här har ni ena bakdörren in action liksom... Jag är jättenöjd iallafall.
Nu ska nya högtalare in i bakdörrarna! Ut med standard 5*7"...
Och in med Mivoc 6*9"... Blev en del sågande och borrande men det låter bättre... (dom peakar 300W jämfört med orginal 20W)
Jo, det vart faktikst inte alls dummt. Vad är det för slags färg man ska ha, heter det något speciellt? Kan man lacka med samma slagsfärg som till en vinge? Eller är det något annat man ska ha?
Jo, det vart faktikst inte alls dummt. Vad är det för slags färg man ska ha, heter det något speciellt? Kan man lacka med samma slagsfärg som till en vinge? Eller är det något annat man ska ha?
Det där är lackat med Biltemas bättringslack och klarlack... Står tillochmed på färgen att man inte ska använda den för stora ytor, men tyckte den dög åt min interiör tror inte jag ska rekommendera den åt din vinge
Blev fint. Men jag funderar hur bra färgen egentligen håller? Sjysst om det sitter någon mongopekka där bak och vevar upp och ner rutan för glatta livet... Då lär ju färgen ganska snart vara borta på fönsterveven där.
Blev fint. Men jag funderar hur bra färgen egentligen håller? Sjysst om det sitter någon mongopekka där bak och vevar upp och ner rutan för glatta livet... Då lär ju färgen ganska snart vara borta på fönsterveven där.
Det problemet löste jag när jag skulle sätta fast fönsterveven genom att smätta iväg Stålfästet över HELA PARKERINGEN!!!
Så just nu ramlar fönsterveven på ena sidan bak hela tiden För övrigt så har förmodligen aldrig någon vevat ner bakrutorna innan jag köpte dom så det är inget nöje att vare sig veva upp eller ner dom Segt som fan...
Hmm, där uppe, vid rutan där man kan vila armen är det lite mjukare än den där nere, för den måste man kunna böjja lite för att få in på sin rätta plats medans plasten där nere är hård...
Sen hade bilen för höga CO- och CH-värden vid tomgång samt vid förhöjd tomgång och det fanns inte tid på verkstaden förrän 27 september och jag får körförbud 1 oktober. HÄRLIGT!!!!
Sen hade bilen för höga CO- och CH-värden vid tomgång samt vid förhöjd tomgång och det fanns inte tid på verkstaden förrän 27 september och jag får körförbud 1 oktober. HÄRLIGT!!!!
Byt olja, och tändstift samt häll i några flaskor k-sprit i bensinen, så borde det lösa sig med värderna, se också tilla att köra motorn riktig varm innan besiktning