skulle vara kul att veta om någon annan samlar på modellbilar... Har själv 26 st 1:18 än så länge... nästa på ingång är en Orange Koenigsegg ccx. har reserverat en och är först i kön... De flsta är av märket autoart och någon enstaka är billiga från leksaksffärer som jag fick när jag var liten... samlingen blir sakta men säkert större och sak förhoppningsvis pryda en fin garage vägg sen någon gång, elr ett större vardagsrum... lägger upp några bilder på Mini garaget:D
garaget består av: Audi R8 lemans Pagani Zonda Dodge Viper Mercedes SL500 BMW 850 Dodge Charger Audi A8 Corvette ZR1 gammal Ford Pickup Opel kadett 1600 ralley Lamborghini Miura Lamborghini countach Lamborghini Murchelago (stavning??) Subaru Impreza STI WRX Corvette Z06 Ferarri 360 CS Porsche 911 Carrera BMW Z4 Bugatti Veyron (begränsad upplaga med certificat) Nissan Skyline R34 GTR Ferarri 250 Lemans Mercedes 300 SL (måsvingen) 2*Shelby Cobra (1 gammal kaross och 1 nyare kaross) VW bubbla BMW 502
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
tackar tackar... kollade på din... den var inte dålig den inte... riktigt nice... golfen var jävlig fin.. köpt den? längtar just nu efter min koenigsegg.. sen får man se nästa... sugen på en m3 e30.. såg att du hade en sån... eller den gamla gt40 elr den nya... ska även ha en audi urquattro... ska vara lite kalssiska modeller...
Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
1st Bmw 530i 1st Ferrari f50 1st Dodge viper 1st Subaru impreza "stylad" 1st Mitsubishi VIII "stylad" 1st Nissan silvia "stylad"
De tre st sista har ett varsit breddade kjokitt me varsin huvud sponsor subban har Blitz, mitsubishin har Rally Art och silvian Apex.. Sen e de en massa andra dekaler, genom skinliga huvar, Feta fälgar och skivor, ljudanläggningar me ljus och neon under och en fet intercooler i fronten m.m.
Dessa är dock sneppet mindre än dom största bilarna man brukar hitta i leksak affärer, men kostade mej bara 150:- st bilder kmr...
Senast redigerat av nissan 200sx (14 juni 2007)
Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"
www.modellbilsvagnen.se är en annan också mycket bra sida. Jag själv har ett antal. Inte många men fler ska det bli 1:18 är det som gäller.
Shelby gt500 "eleanor" Audi quattro "Stig Blomqvist ökenedition" Hummer H1 Mitsubishi Eclipse - f&f Toyota Supra - f&f Nissan Skyline gt-r r34 - f&f2 Pontiac Trans Am '77 - Smokie and the Bandit 1 Dodge Charger '69 - Dukes of Hazzard
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
har en exakt likadan, fasst silver köpte den i thailand. ochså har jag en cheva bel air (Sista natten med gänget) och en mazda rx7
They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive! Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Tjenare, här är en länk till min modellbilssamling. Lite gott och blandat av olika märken. Den ovanligaste är den blå CLK-GTR:en den finns i endast 1000 ex. Samtliga är i skala 1:18. http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … p;cat=8361