2520
Sök

Gud vad jag blir trött! *gnäll*

553 Inlägg
29 december 2007
#61
Jo kan va riktigt jobbigt att sälja bil ibland, har bland annat varit med om att man ska ha bilen till 110%, låter ju skitbra och snackar och gör upp dag och tid m.m, håller bilen, men ingen kommer, sånt är ganska lett det också.. eller andra som är otrevliga och ska ha bilen till en tredjedel av priset över telefon.. kom och se, hittar du brister som är värda att gå ner i pris för så visst, pruta får man ju alltid räkna med, det är standard när de gäller bilköp smile
Men att vara otrevlig hör inte dit alls hmm

Noiseprojekt
29 december 2007
#62
När jag köpte min 9000 ringde jag till killen som hade den och gjorde upp tid o plats.
Åkte ner och tittade och provkörde den, kom tillbaka och jag sa ju att det finns skavanker på den och att "du får 18 här o nu" (han begärde 19.000:-)
Han & hans fru blev lite paff och gick med på priset så då blev det en tur hem till dom där vi gjorde upp affären, hämtade vinterdäck och lite andra delar..

Fair deal..

terazzi
29 december 2007
#63
Pa3rlan skrev:
richardoo290 skrev:
Galic_Andro skrev:

Får man fråga varför du tror det, vill inte förstöra tråden, men det kan ha varit Vem som helst, varför kunde det inte varit en svensk som utryckte sig på det sättet som "han" som ringde.

Kan lika gärna varit Klas-göran eller en Muhammed som (ni vissa svenskar kallar invandrare) som sagt det trådskaparen skrivit ovan.

Blir lika irriterad varje gång när folk direkt säger att det är en invandrare som ringt och prutat 50% eller vad det kan vara

Mvh Andro Badia Escudero
dumma svenska bimbo-brud? .. ringer det nån klocka herr: andro babian Escudero'
och ja så kan klas göran också ringa och fråga men han skulle presentera sig och han skulle inte ha utländsk brytning .. och antagligen skulle han vara trevlig,

och vad menar du med ni svenskar?  är du rasist?
börjar bli trött på invandrare som kallar mig för svennehora/ svensken/ svenskar osv....
de invandrare som bor i sverige borde se sig själva som svenskar och inte se ner på oss!
hur skulle de inte låta om en turk åkte till usa och bodde där i 10 år han får amerikanskt medborgarskap osv... sen kallar han alla vita för "damn amerikans"
gissa om han hade åkt ur de landet fort!  men här i sverige e man rasist om man inte vill bli kallad svennehora och få sådana sjuka telefonsamtal...
och de e på tiden att de kanske borde visa lite tacksamhet också?

over N´out
Word!
Håller med!!!

220 Inlägg
29 december 2007
#64
81an skrev:
När ja skulle sälja min mb 190 i somras.. så ringde de en sista priset polare å sa att han va krigsoffer å därför borde han få min bil mycke billigare...hmmm..den e såld sa ja å la på luren..
hahaha den va klockren

220 Inlägg
29 december 2007
#65
Tycker det är gött när folk kommer och ska handla beg å hittar något som inte är riktigt hundra
typ en yttepytteliten repa som bara syns med farmors läsglasögon å klagar, men hallon.


Sök