3875
Sök

Skall man ha vinge på bilen eller inte?

Dann3
18 juni 2007
Trådstartare
En bild på bilen kommer här:

"Inte färdig naturligtvis" men snart så kommer den vara det så jag undrar om jag skall köpa en vinge till den där bak Stor,Liten,Mellan kvittar eller om jag skall skippa det helt och hållet och köra som det ser ut nu? Jag kan säga att det jag har varit mest inne på är att skippa vinge helt.

Men säg gärna vad ni tycker och tänker smile

http://i7.tinypic.com/6253mzd.jpg

1 418 Inlägg
18 juni 2007
shogun vingen tycker jag passar bra på calibror smile

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

820 Inlägg
18 juni 2007
Vinge gör ju alltid bilen lite sportigare... jag tycker dom flesta bilar som är stylade passar med någon schysst vinge.

DKW
197 Inlägg
18 juni 2007
på vissa bilar är det helt klart snyggt, ta Supran som ett exempel.. gjord för att ha vinge.
Men ska jag vara ärlig så tycker jag inte du ska ha en vinge på calibran, har en polare som också har en, som också var inne på vinge. men efter att ha sett några calibror med vinge så ändra han sig ganska fort. big_smile

Just calibran är helt klart mer clean utan vinge, men om du nu beslutar dig för att ha vinge.. ta då ingen j**la supravinge, som vissa ska envisas med att ha tongue (Har inget emot dem, men passar verkligen inte på vissa bilar)

Lycka till med projektet! smile

55 Inlägg
18 juni 2007
Vinge, känner en polare som har en syrra, den calibran är het, den har vinge. Alltså vill du ockås ha het bil, skaffa vinge big_smile
Senast redigerat av bound (18 juni 2007)

Living life sideways!

Oekonomisk, ja visst
966 Inlägg
18 juni 2007
Helt klart en knytnävshög vinge

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824

volvoraggare
4 776 Inlägg
18 juni 2007
en aluvinge eller en vinge i kolfiber

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

369 Inlägg
18 juni 2007
Jag skulle nog skippa vingen, men om du ska ha vinge köp inte en stor sådan....

Avant för varje slant.

1 813 Inlägg
18 juni 2007
klart du ska ha vinge;) calibra utan vinge usch nej det går bara inte..!! kolla min vinge på min förra calibra ligger på mitt garage.. !!  lr så köper du en liten vinge och sen en takvinge blir riktigt najs det med;) INGEN ALU VINGE det e det fulaste man kna sätta på en bil.. visst finns vissa som det e riktigt snyggt på men det e en seriöst stylad bil med;)

Åk före du så väntar jag på dig där..!

105 Inlägg
18 juni 2007
Ingen vinge för mig iaf, om du nu ska ha en vinge ta ingen ful j-a osthyvel som en del sätter det ser bara överarbetat ut... Diskret ftw...

874 Inlägg
18 juni 2007
Antingen skippar du vinge helt lr så satsar du på nåt i stil med vad jag har, min vinge är absolut den snyggaste på Calibran(anser ju jag).

Men alla tycker väldigt olika själv har jag varit inne på att ta bort min vinge då jag tycker Calibran är väldigt snygg utan, men samtidigt blev det så tomt när jag tog av den på prov ett tag.. så jag satte på den igen tongue

Gör det som känns rätt, men välj vinge med omsorg iaf, det blir så lätt fel.

- I came to wreck everything and ruin your life …. God sent me -
- www.gbrt.se -
- TRANCE4LIFE-

455 Inlägg
18 juni 2007
brillmongo skrev:
Antingen skippar du vinge helt lr så satsar du på nåt i stil med vad jag har, min vinge är absolut den snyggaste på Calibran(anser ju jag).

Men alla tycker väldigt olika själv har jag varit inne på att ta bort min vinge då jag tycker Calibran är väldigt snygg utan, men samtidigt blev det så tomt när jag tog av den på prov ett tag.. så jag satte på den igen tongue

Gör det som känns rätt, men välj vinge med omsorg iaf, det blir så lätt fel.

Den vingen han har ir så kan du kolla min killes vinge på sin gamla calibra 0boy6 heter han..om du inte redan har sett den i o för sig.. men calibran är annars snygg utan också:D men ska du ha den röd? kanske de inte är så snyggt me en kolfibervinge på en röd bil ir va vet jag:rolleyes:
Senast redigerat av Car_Babe (18 juni 2007)

18 Inlägg
18 juni 2007
Förstör inte något så vackert. Ingen vinge! snälla.

19 Inlägg
18 juni 2007
Nej, ingen vinge!

2 201 Inlägg
18 juni 2007
det hade blivit snyggt o cleant utan vinge.
o lite egen för alla har vingar.

men vill du att folk ska vända sig om, så sätt en stor vinge.

1 813 Inlägg
18 juni 2007
http://www.stylingkompaniet.com/shop/ca … ts_id=5206 den vingen kan du ha isf=) och sen http://www.stylingkompaniet.com/shop/ca … ts_id=5205  det hade nog blevit riktigt najs smile

Åk före du så väntar jag på dig där..!

7 120 Inlägg
18 juni 2007
Klart du ska ha vinge, mycket snyggare!

Dann3
18 juni 2007
Trådstartare
Mycket delade åsikter här ser jag hm hmm
Senast redigerat av Calibra_extreme (18 juni 2007)

1 723 Inlägg
18 juni 2007
den är snygg utan vinge. absolut ingen ALUVINGE om du måste ha nåt för den enorma downforcen.

956 Inlägg
18 juni 2007
jaa absolut ska du ha vinge..men ingen alu vinge

eldus veldus

Sök