3906
Sök

nån mer än jag som skiter i sport?

383 Inlägg
21 juni 2007
Vad är sport? tongue

If you really want to know
What I want in a guy...
Well, I'm lookin' for a dream with a mean machine
and hell in his eyes.

27 Inlägg
21 juni 2007
Brådhis skrev:
Sport är bara en ursäkt för män att få duscha tillsammans...

//Brådhis

hahaha aa fy faan hmm

tycker också att de ska visa mer enduro och motocross på teve, de e ju för fan inget annat än fotboll, likaså med Expressen, deras sportsidor där e ju nästan allt fotboll o de spelar ju skiten året runt me ju... fyy faaan va sur sport sad
Senast redigerat av Hessel (21 juni 2007)

// Hessel

Ollikkala Racing
1 724 Inlägg
21 juni 2007
Gillar de flesta sorters motorsport och tittar gärna på landslagshockey men sen är det stopp, fotboll är t.ex ett riktigt hatobjekt i mina ögon men all jäkla exponering i all media så man störs av skiten hela tiden sad .

- Time Attack -

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
22 juni 2007
Fickpingis i alla ära...

Vilket jävla drag :)

Kalaskillen
246 Inlägg
22 juni 2007
mickinho skrev:
nej fan, fotboll e grymt kul att kolla på, däremot så är hockey skittråkit. sen e inte all bilsport rolig heller, t ex nascar, usch så tråkit.

Angående nascar så håller jag med dig till fullo wink..varför i hela H*LVETE ska man kolla på ett par bilar som åker runt i en stor konstig, oval ring? fattar inte underhållningen neutral

Varför ska man alltid behöva hålla 5-56burken rakt för att något ska komma!!? CRC uppfinn något bättre!

Larmtekniker
307 Inlägg
22 juni 2007
Den ända sporten jag bryr mig om är cross... är totalt ointresserad annars !

/ Wången

Datsunfrälst
65 Inlägg
23 juni 2007
Kan ju vara roligt att utföra vissa sporter, tex brännboll (om de räknas som sport?) med lite pilsner.. Men att titta på när andra lallar på.. ja de är ju måttligt roligt, då kan man ju lika gärna sitta å glo på när grannen målar altanen.. möjligtvis rallycross och liknande där de händer nånting, formel1 och dylikt är ju brutalt tråkigt...

1 Inlägg
23 juni 2007
MotoGp är riktigt kul o kolla på
Senast redigerat av themazter (23 juni 2007)

Lumpare
141 Inlägg
24 juni 2007
*Ställer mig upp*

Hej jag heter Fredrik och är totalt ointresserad av sport, förutom extremsport (inlines, skate, cross m.m)

*Sätter mig ner igen*

VAG entusiast
277 Inlägg
25 juni 2007
motorsport som tex DTM, rally, F1 och STCC är sport resten är bara tramms. lol

Audi 1910-2007 97 år
"det viktigaste är inte vad du lyssnar med utan vad du lyssnar på"
"det är väl inte konstigt att det låter kasst när du lyssnar på musik som inte är musik"
Audi: Four rings to rule them all

Arbetsnarkoman...
1 098 Inlägg
25 juni 2007
Idrott luktar svett.. Sport luktar bensin

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)

2 600 Inlägg
3 juli 2007
hehe jag gillar inte heller sport kan inget om det heller=)

gör som jag kör gubba racer=)

7 120 Inlägg
3 juli 2007
Streammen skrev:
sen e inte all bilsport rolig heller, t ex nascar, usch så tråkit. Vad är underhållningen med att åka runt på en oval konstig bana?

Anledningen är nog för att jänkarna inte lärt sig att det går att svänga mer smile

Sen är det värre att utöva sport än att titta på tongue

524 Inlägg
3 juli 2007
speedfreak racing skrev:
Idrott luktar svett.. Sport luktar bensin

Klockrent tongue

Colaberoende
1 219 Inlägg
3 juli 2007
Bästa med fotboll är nog att man kan köra Plingfester.

annars skiter jag i sport.

/Ena

President över Brinkland
465 Inlägg
3 juli 2007
Tillåt mig bryta trenden och säga, Att det är bland det bästa man kan göra är att sitta på sportbaren med en iskall mariestads och se sverige spela fotboll;)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 297 Inlägg
3 juli 2007
räknas sex som sport? smile

1 418 Inlägg
4 juli 2007
Brink88 skrev:
Tillåt mig bryta trenden och säga, Att det är bland det bästa man kan göra är att sitta på sportbaren med en iskall mariestads och se sverige spela fotboll;)

Nått som är ännu bättre är att sitta i en bar och ta en iskall mariestad och SLIPPA se sverige försöka spela fotboll

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

President över Brinkland
465 Inlägg
4 juli 2007
Lindberg88 skrev:
Brink88 skrev:

Nått som är ännu bättre är att sitta i en bar och ta en iskall mariestad och SLIPPA se sverige försöka spela fotboll

Lindberg den negativa har talat;)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Sök