3346
Sök

Bild, min första cartoon bil , nissan 350z

Volvo Ägare :)
53 Inlägg
22 juni 2007
Trådstartare
är kanske inte så bra, men det är första gången big_smile hade tråkigt:P

http://img379.imageshack.us/img379/1006 … opydf5.jpg
Senast redigerat av volvo_freak_2 (22 juni 2007)

Volvo Ägare , Är En Bra Bil Ägare

3 627 Inlägg
22 juni 2007
Jag vettefan om jag vill kalla det Cartooning tongue Ser ut som en 5åring vart i farten, sry m8 tongue Du behöver öva lite ^^

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

3 113 Inlägg
22 juni 2007
ser ju fin ut .. tongue men ljusblå hmm

Semper Fi

196 Inlägg
23 juni 2007
No offence.. men hur gammal är du? :s Min syrra ritar bättre i paint.. Hon är 9.

One life, Live it!

Drop Shop
926 Inlägg
23 juni 2007
Tau skrev:
No offence.. men hur gammal är du? :s Min syrra ritar bättre i paint.. Hon är 9.

Troligt.
Säg vad som är dåligt istället så grabben kan göra bättre på nästa projekt istället. Ett jävla gnällande. jag må vara full, men så himla dåligt var det inte- det 'r fan inte lätt att måla med musen i paint. Fälgarna och intercoolern är dock fusk wink

196 Inlägg
23 juni 2007
mellowd skrev:
Tau skrev:

Troligt.
Säg vad som är dåligt istället så grabben kan göra bättre på nästa projekt istället. Ett jävla gnällande. jag må vara full, men så himla dåligt var det inte- det 'r fan inte lätt att måla med musen i paint. Fälgarna och intercoolern är dock fusk wink

Det enda positiva med bilden är att man ser att det är en bil..
Jag tycker kort sagt att det ser för j*vligt ut... Hela bilden i sig.. Och det säger jag inte för att vara elak. Han kan mycket troligen bli bra om han fortsätter att måla, men jag skulle inte lägga upp en sådan bild, framför allt inte utan att skämmas.

One life, Live it!

3 627 Inlägg
23 juni 2007
Det fanns inga nivåer eller nånting i bilden.. den ser platt ut! Det ska inte en riktig cartoon göra, dessutom så ska man inte tagit delar från den riktiga bilen!

Öva mer och lägg upp en som du är riktigt nöjd med smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Sök