No offence.. men hur gammal är du? :s Min syrra ritar bättre i paint.. Hon är 9.
Troligt. Säg vad som är dåligt istället så grabben kan göra bättre på nästa projekt istället. Ett jävla gnällande. jag må vara full, men så himla dåligt var det inte- det 'r fan inte lätt att måla med musen i paint. Fälgarna och intercoolern är dock fusk
No offence.. men hur gammal är du? :s Min syrra ritar bättre i paint.. Hon är 9.
Troligt. Säg vad som är dåligt istället så grabben kan göra bättre på nästa projekt istället. Ett jävla gnällande. jag må vara full, men så himla dåligt var det inte- det 'r fan inte lätt att måla med musen i paint. Fälgarna och intercoolern är dock fusk
Det enda positiva med bilden är att man ser att det är en bil.. Jag tycker kort sagt att det ser för j*vligt ut... Hela bilden i sig.. Och det säger jag inte för att vara elak. Han kan mycket troligen bli bra om han fortsätter att måla, men jag skulle inte lägga upp en sådan bild, framför allt inte utan att skämmas.
Det fanns inga nivåer eller nånting i bilden.. den ser platt ut! Det ska inte en riktig cartoon göra, dessutom så ska man inte tagit delar från den riktiga bilen!
Öva mer och lägg upp en som du är riktigt nöjd med