3969
Sök

Oförskämd camping ägare

607 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
Jag och några kompisar till mig for till njurunda camping. Bergafjärdens camping. Vi komme dit checka in, tanten som satt där var jätte trevlig. Sen på kvällen satte vi oss och tog några öl. Alla på campingen var trevliga och prata med oss och så. Sen gick vi en sväng och satt oss på en bänk och blev iväg körda för vi satt tydligen på resturang område. Vi gick därifrån och gick till havet. Störde ingen där, sen kommer en arg man som tydligen var pist off.    Han sa direkt att va ville du mig va va ?? Vi såg fundersamt på varann . jag sa vad snackar du om . Sen att jag var dum i huvet och så sen slog han till mig på axeln. Och att vi skulle bli utslängda. Jag sa att jag skulle ringa polisen och då blev han tyst då jag frågade vad han hette, men sa alrig det. Men hur som helst så bestämde vi oss för att byta camping, då vi skulle checka ut kalla han mig cp och allt sånt, att man inte hade några iqn, men då sa jag till honom att du måste ju vara iq lös för att du skickar iväg alla dina gäster.  blev en massa tjaffs men vi bara säga till er far aldrig dit för ägarn av campingen var helt fuckt up
Senast redigerat av YööA (24 juni 2007)

Brynäs tigers

Min bil var för ful för garaget
74 Inlägg
24 juni 2007
hahah big_smile jävla idiot!

Maizer
24 juni 2007
Det där tror jag inte det minsta på. Antingen trodde han att ni var några andra eller så hade ni gjort något annat jävligt som du inte berättar här, skulle aldrig ha betett sig så annars.

607 Inlägg
24 juni 2007
Trådstartare
Näe det är helt sant . För han var jävligt oförskämd mot min flickvän som inte hade sagt honom ett ord

Brynäs tigers

420 Inlägg
24 juni 2007
Håller nog med Maizer där, han har tagit er för några andra. Tror knappast han hade gjort så annars...

study
772 Inlägg
24 juni 2007
han måste ha tagit fel eller något. jag tror inte en camping ägare skulle hålla på så här i fall ni inte hade gjort något vilket ni inte hade.

Maizer
24 juni 2007
Precis, då hade inte hans camping varit långvarig.

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
24 juni 2007
dom verkar ju itne vilja ha några gäster.

385 Inlägg
24 juni 2007
han kanske tog er fel med några andra som hade bråkat och haft för sig kvällen/dagen innan som hade varit där vid samma plats

1 112 Inlägg
24 juni 2007
Ni var förväxlade! helt säkert! ingen affärsman gör så mot kunder! allt för pengarna!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"

115 Inlägg
25 juni 2007
skulle väl kunna ha hänt.. folk är idioter så why not..

Saabvilde!
1 708 Inlägg
25 juni 2007
Det finns fan fölk te allt hahahah big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Sök