Jag har svårt att tänka mig ett Race på vägen han skriver om mellan Hajen och Stationen (eller vad han skrev). Inte sida vid sida iallafall. Det är ju infarten till Varberg och visst kan jag förstå att en del gasar på lite när dom ska in och ut ur Varberg men inte i 200 Blås samtidigt som en annan bil ligger brevid.
Tror att denna artikeln har skrivits av en extrajobbare över sommaren.
Att bilar lämnar ifrån sig avgaser är väl inget nytt. Det gör väl 99% av alla bilar.. Minst. Bromsspår när man ska starta?? Mycket underligt.
Men snälla nån, det där var det mest idiotiska jag läst på länge. Snacka om att dra alla över en kant...
Alla som kör streetrace är exakt 25 år gamla, oerfarna, har japansk bil för 70 000 med kjolpaket, 4" avgas, vinge och "chip" som ger "hur många hästar som helst"... och glöm inte att alla har en bärbar dator i bilen.
Skrattretande är bara förnamnet.
Edit: jag är 25 år gammal, har "hur många mil som helst" bakom mig, jag anser inte att jag är särskilt oerfaren bakom ratten pga min ålder. Jag har kört taxi i Sverige som student, och klarat mig genom storstäder i hela europa med bil utan en repa...
Erfarenhet har (nästan) inget med ålder att göra...
erfarenhet kommer med ålder. och det finns inga genvägar:cool:
Ja, Bengt på 45 år med nytaget körkort har automatiskt mer erfarenhet än Kalle 20 år som haft körkort och bil sen han var 18
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
VA? Vad hände med alla turbokonerterade 240, och alla saabarna, volvosarna, cheveller, camaro, m.m...
fyratums utblås...? Ser man rätt sällan. Dom flesta nöjer sig med 3"... Finns väll enstaka fyratums utblås, men det är ju inte alltför vanligt
Sen tror jag väll inte riktigt på att dom kör i stan, det begriper dom själva att man inte kan...
Nä, sämre skitartikel har jag nog aldrig läst. Dom enda som kommer nära är några artiklar i en av lokaltidningarna härnere.
Kan ju ta reda på lite fakta innan han skriver.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!