2830
Sök

hur många är singel på garaget ?

1 120 Inlägg
3 augusti 2007
ja e tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

"the real jerk"
301 Inlägg
3 augusti 2007
ja me för hoppnings vis inte så länge till

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!

39 Inlägg
3 augusti 2007
hedley skrev:
Garfen skrev:
Fast sen lite drygt 3 år, inte alltid en dans på roser ska ni veta wink

håller med det är fan inte alltid en dans på roser.. spec inte när man beställer nya grejer till bilen som kostar några lappar..dvs..det mesta?! wink

De va som om du läste mina tankar där hehe. Tyvärr e de väl så att när man är singel saknar man tjej/kille och när man har så saknar man allt singellivet ibland med

//Fredrik

30 Inlägg
3 augusti 2007
japp singel här med:P

Autotech, that´s why im fast/faster than you...

Säl-Tämjare...
1 024 Inlägg
3 augusti 2007
hedley skrev:
Garfen skrev:
Fast sen lite drygt 3 år, inte alltid en dans på roser ska ni veta wink

håller med det är fan inte alltid en dans på roser.. spec inte när man beställer nya grejer till bilen som kostar några lappar..dvs..det mesta?! wink

Hehe, jag vet precis hur du menar, hon anser att jag lägger mer pengar på bilen än henne.  Jag svarade att bilen kan jag göra om som jag vill ha den, men inte henne. Och du ska veta vad arg hon blev, sen va det bara att åka och köpa en ny cyckel till henne (hennes blev stulen) och då va allt bra igen big_smile

Vilket jävla drag :)

4 554 Inlägg
3 augusti 2007
jösses va försiktiga med va ni skriver för trådar tänk alla som lägger ner tid på bilen då har man inte tid med brudar och med 50k besökare om dan kommer denna tråden explodera hahaha

jo ja e med singel.. för jag har inte tid hehe

7 100 Inlägg
3 augusti 2007
jag är singel oxå

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

terazzi
3 augusti 2007
singel med, men förhoppningsvis ändring på det snart big_smile

601 Inlägg
3 augusti 2007
Singel här me sen 2 år tillbaka. Tid å ändra på de nu tongue

76 Inlägg
3 augusti 2007
njae.. ligger å balanserar på linan, longdistance tongue Får se hur det blir... Hoppas det blir något men, svårt med avståndet imellan...

346 Inlägg
3 augusti 2007
jo jag har problem med att få ihop pengar till allt jag vill ha till bilen hur ska man då kunna tänka på flickvän dom är ju inga spargrisar precis big_smile....nää då så illa är de väl kanske inte, men de är rätt skönt att få sköta sig själv ibland

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

The Sassy Bitch
198 Inlägg
3 augusti 2007
Jag är inte singel haft killen nu i ett och ett halv år förlovade and shit tongue till föregående skrivare jo då det fungerar fint om man har en pojk/flick vän bara man ser till att båda vill köpa grejerna till bilen smile
Trust me been there Done That smile

Sussolita-Sassy Bitch ;)

470 Inlägg
3 augusti 2007
Jag är det tyvärr sad

Jag är inte bara snygg, jag är singel också!

Saaboholic
3 129 Inlägg
3 augusti 2007
hehe precis P-G det är fan så..man får köpa nåt te dom om man köpt nåt dyrare till bilen så blir dom lite lugnare..men det kommer ju inte bli populärt när jag beställer saker för runt 9000kr vid nästa löning hehe..

och det är ju fan så mycket enklare för tjejer som är bilintresserade..vilken kille gillar inte att lägga lite extra på bilen? OBS kille inte emo pojk eller andra trans liknande folk ;D

"Liberty of thought is the life of the soul"

3 627 Inlägg
3 augusti 2007
Guuuud va många utav er som är deprimerande tongue "Nee jag är tyvärr singel sad" å sånt som "Ja tyvärr :'(" .. vafan ut å ragga med er istället för att beklaga er roll

Själv så trivs jag så in i helvete med att va singel.. ingen som säger att man inte får festa eller att man ska vara social 24/7 etc. Bättre att lägga den tiden på bilen istället wink

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Datsunfrälst
65 Inlägg
3 augusti 2007
singel.. sen 3 månader typ.. ganska tråkigt att va ensam men har ändå börjat vänja mig nu..

Kettunen
3 augusti 2007
Håller fan med ToXtreme! Singel är livet för fan! Ragga på vilka man vill , Ut o festa utan massa gnabb, GÖRA VAD MAN SJÄLV VILL!
Freedom!
Finns inget bättre. Men vissa stunder saknar man faktiskt en brud att ha brevid sig

2 Inlägg
3 augusti 2007
Singel sen 2år.. men blev lite nykär igen nu när jag dammat av bilen smile

Proljece?
1 464 Inlägg
3 augusti 2007
Kettunen skrev:
Håller fan med ToXtreme! Singel är livet för fan! Ragga på vilka man vill , Ut o festa utan massa gnabb, GÖRA VAD MAN SJÄLV VILL!
Freedom!
Finns inget bättre. Men vissa stunder saknar man faktiskt en brud att ha brevid sig

Saknar känslan av det där tongue vill verkligen ut och pussas med dom andra flickorna sad

Varför ska tjejer tycka mer om en när man har flickvän? cool

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Sök