2490
Sök

hur många är singel på garaget ?

82 Inlägg
3 augusti 2007
Singel här också, men...ja....vet inte hur länge. Fast jag brukar ju säga att jag bara haft en tjej, sen resten såna man strulat runt med å lekt lite med, typ...så 4 år singel snart då skulle jag tippa på. Lätt den roligaste tiden i mitt liv och jag har utvecklats rätt mycket under den tiden, frågan är om det är åt rätt håll big_smile Tror nästan inte det big_smile

Men, ja...finns det nån gas glad tjej som KAN köra rwd med Power å gillar BMW Turbo, bara att höra av sig tongue

113 Inlägg
3 augusti 2007
Hade svurit vid att aldrig bli kär igen, men vafan... Man är lika dum i huvudet varje gång tongue

Körv
3 535 Inlägg
3 augusti 2007
Är inte singel längre big_smile hihi smile

Truckdriving Man

71 Inlägg
3 augusti 2007
jag blev singel idag...

Professor
126 Inlägg
3 augusti 2007
jag e singel wink ...

Lackerare/Rekondare
834 Inlägg
3 augusti 2007
ToriBass skrev:
Singel sedan 4½ år tillbaka... smått less på det nu hmm

Hur kan du vara singel när du kör supra!!!!yikesyikes

1 297 Inlägg
3 augusti 2007
Turbomatte skrev:
ToriBass skrev:
Singel sedan 4½ år tillbaka... smått less på det nu hmm

Hur kan du vara singel när du kör supra!!!!yikesyikes

Penisförlängare? smile hehe

2 655 Inlägg
3 augusti 2007
Är ganska skönt och vara singel.. Inget gnäll om man skulle tillbringa en helg inlåst i ett garage och skruva med bilen.. smile
Blir väl dags att anstränga sej lite på den fronten med..

3 714 Inlägg
4 augusti 2007
singel fär med sad

men letar lite iaf

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Avstängd
18 Inlägg
4 augusti 2007
orka ha en kvinna när man är bil intresserad till max då skulle det möjligtvis va en me lika stora rattar som pamela andersson eller en som kan verktyg så man slipper resa sig hela tiden o hämta...

145 Inlägg
4 augusti 2007
kan vi inte göra om garaget till en "maka söker kaka"-sida då?
typ... "Endast en ägare, söker dig, med rostfritt chassi, och lågmilare för underbara stunder i garaget. Övervara mig, och jag är din för evigt"

eller nått annat löjligt.

SQ
1 343 Inlägg
4 augusti 2007
upptagen sen 1½ år drygt, å de ser ut att va redigt stabilt! blir ett tag till.. funkar för mig iaf.. å hinner med ljudbygget samtidigt! speciellt bra med hennes morbror som e europamästare i välljud wink  hehe.. prylar för fan en halv mille i bilen!

Ljudnörd!

755 Inlägg
4 augusti 2007
singel sedan en månad tillbaka typ lika glad är jag för det.. hehehe

93 Inlägg
5 augusti 2007
kul tråd, dock inte för oss singlar.  bil å tjej passar visst bra, vem puttsar man annars bilen för??   vet ej vilken bil tjejer smälter för men det kanske nån kan svara på? smile  och det är INTE "kul" att vara singel, inte om man är kille iaf.. eller hur?  hmm

Heavy Metal N' Horsepower
174 Inlägg
5 augusti 2007
Har dam sedan 4,5 år tillbaka. Fattar inte folk som skriver att det är "skönt och slippa gnäll, måste umgås 24/7, får inte träffa vem man vill, lägger pengar på bilen" etc.

Har man en sån kärring så är det ju bara att lägga ner...min tant gnäller ytterst sällan, vi träffas kanske varannan dag, jag umgås med vem jag vill och hon kostar bara pengar två gånger om året, jul och födelsedagen. Simple as that.

Alla kan köra fort rakt fram...

Avstängd
1 266 Inlägg
5 augusti 2007
singel

hat nog rekordet på hur länge..men lider av svår socialfobi med sad

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden

Jag är en av dom, Busen på vägarna
277 Inlägg
5 augusti 2007
singel som f*n.. inte haftnått förhållande på år!! men jag lider inte då man kan få nått om natten iaf wink men man vill ju gärna ha ett fast förhållande som trygghet..

"If God doesn´t drive BMW, then why is the sky blue and white"

399 Inlägg
5 augusti 2007
någon skrev det och jag skriver det igen vem putsar man bilen för? tjejerna så klart! singel=piss!

VOLVO for life

Sök