3187
Sök

hur många är singel på garaget ?

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 september 2007
Team-Adolfsson skrev:
_Wallis_ skrev:
Garaget Speed-Dejting tråd.
Antal aktiva killar: 1268st
Antal aktiva tjejer: 1st

big_smile

stckars tjej om alla dom skulle på en garaget-parkerings-dejt roll

Jadu..hon skulle inte ha några problem att hitta en kille i alla fall big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

4 506 Inlägg
7 september 2007
nä det är en sak som är säker!

Kan du andas kan du dö.

196 Inlägg
7 september 2007
Hahaha jaa.. kan ju knappast ta med alla hem:D

Forummoderator
26 389 Inlägg
7 september 2007
Louise skrev:

Höll på att skriva att "ja vi får väl slåss vi killar och se vem som blir kvar..."
men det tänker jag inte göra.
Dels slåss jag inte...och skulle jag vara med i ett inteligenstest så skulle det
gå åt pipsvängen redan innan den började tongue Men...lika glad för det är ja tongue

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

196 Inlägg
7 september 2007
AirOne skrev:
Louise skrev:

Höll på att skriva att "ja vi får väl slåss vi killar och se vem som blir kvar..."
Dels slåss jag inte...och skulle jag vara med i ett inteligenstest så skulle det
gå åt pipsvängen redan innan den började tongue Men...lika glad för det är ja tongue

Haha det är nog ingen idé iaf.. för blir det bråk så sticker jag^^

elit
327 Inlägg
7 september 2007
klara mig bra med de

"Only The Good Die Young"

654 Inlägg
8 september 2007
Ang Tråd rubriken:
Hur många är singel på Garaget!
Kontra:
Hur många killar Vs tjejer (singlar)!
Kontra:
Hur många killar som sitter och dreglar så fort en sexig tjej dyker upp i en avator!

My five cent!

36 Inlägg
8 september 2007
_Wallis_ skrev:
Garaget Speed-Dejting tråd.
Antal aktiva killar: 1268st
Antal aktiva tjejer: 1st

big_smile

Så sant så sant!
hahaha

Blammo!

House/Trance diggare
287 Inlägg
8 september 2007
Kille: Singel

Sjukt svårt med tjejer alltså, singel är nog ändå skönast, göra vad man vill tongue

162 Inlägg
8 september 2007
haha instämmer helt smile, har varit singel i 10 månader , först hade jag flickvän i 2.5 år sen en snabbis med en sketa snygg tjej i 3 månader,   efter denna hårda skola, e jag nu äntligen säker,  tjejer = ailiens,  mycket märkliga saker.  som hela tiden har nått jävelskap på G. Jag har nog drabbats av en sjukdom, som har gett mig riktigt dålig kvinno syn sad,  finns säkert bra skit där ute,  men inte på sveriget iaf smile

/Ncke

Jag har 7 intressen: Bilar å sex

Saaboholic
3 129 Inlägg
8 september 2007
Louise skrev:

finns det hjärterum så finns det stjärterum eller heter det inte nåt sånt? xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
8 september 2007
AirOne skrev:
Louise skrev:

jag kan vara officiell bödel så får ni se vem som klarar mest stryk och den som står upp längst vinner tjejen? big_smile

196 Inlägg
8 september 2007
hedley skrev:
AirOne skrev:
Louise skrev:

jag kan vara officiell bödel så får ni se vem som klarar mest stryk och den som står upp längst vinner tjejen? big_smile

haha men jag vill väl inte ha någon sönderslagen jävel som jag måste köra till akuten först.. ^^

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
8 september 2007
öhm, det är väl en oskriven lag att såfort man börjar stöka i garaget så sticker käringen, löningen och humöret fortare än kvickt?

good ´ol chicken

1 120 Inlägg
8 september 2007
jag både gillar singel livet och hatar det tongue

"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!

Evolution Garage
1 299 Inlägg
8 september 2007
Nä e inte singel, tycker inte om å va singel, alldeles för kelsjuk (eller kåt som de kanske oxå kallas) för att palla det hehe!
Men lider inte utav kvinnans medfödda behov att kontrollera mannens liv, för jag gör vad fan jag vill! smile

Sky´s the limit...

196 Inlägg
8 september 2007
knohultarn skrev:
öhm, det är väl en oskriven lag att såfort man börjar stöka i garaget så sticker käringen, löningen och humöret fortare än kvickt?

Finns de tjejer som gillar att vara i garaget med vet du..
Men vet du varför en del tjejer inte är så förtjusta i att killen håller på o garaget hela kvällarna? Det är fördom vill umgås med killen..

jag menar man får väl ta lite hänsyn till varandra.. jag kan gärna ha en kille som är i garaget mkt.. så länge  jag får vara med o pilla..

196 Inlägg
8 september 2007
Rushman skrev:
Nä e inte singel, tycker inte om å va singel, alldeles för kelsjuk (eller kåt som de kanske oxå kallas) för att palla det hehe!
Men lider inte utav kvinnans medfödda behov att kontrollera mannens liv, för jag gör vad fan jag vill! smile

Hehe då är vi 2 då:P

Saaboholic
3 129 Inlägg
8 september 2007
Louise skrev:
hedley skrev:
AirOne skrev:

haha men jag vill väl inte ha någon sönderslagen jävel som jag måste köra till akuten först.. ^^

haha då vet du vem som vill ha dig mest..ju mer man vill något ju längre håller man sig på bena wink

blir väl kanske några stygn och blå tiror men det går ju bort fort.. ;D

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
8 september 2007
Louise skrev:
knohultarn skrev:

Finns de tjejer som gillar att vara i garaget med vet du..
Men vet du varför en del tjejer inte är så förtjusta i att killen håller på o garaget hela kvällarna? Det är fördom vill umgås med killen..

jag menar man får väl ta lite hänsyn till varandra.. jag kan gärna ha en kille som är i garaget mkt.. så länge  jag får vara med o pilla..

ja visst är det så men damer som vill vara i garaget växer inte direkt på träd och är ordentligt uppvaktade av allsköns hågade kavaljerer i stora flockar. Jag kör på den enkla linjen, inga fruntimmer = inga bekymmer å det funkar för mig roll

good ´ol chicken

Sök