3083
Sök

hur många är singel på garaget ?

196 Inlägg
8 september 2007
hedley skrev:
Louise skrev:
hedley skrev:

jag kan vara officiell bödel så får ni se vem som klarar mest stryk och den som står upp längst vinner tjejen? big_smile

haha men jag vill väl inte ha någon sönderslagen jävel som jag måste köra till akuten först.. ^^

haha då vet du vem som vill ha dig mest..ju mer man vill något ju längre håller man sig på bena wink

blir väl kanske några stygn och blå tiror men det går ju bort fort.. ;D

hehe mjo.. men jag ser ingen anledning till att slåss.. bara dumt ju:D dom kan väl typ spela klädpoker om mig! haha:D (obs. det var en smula oseriöst för den som inte förstod det^^

196 Inlägg
8 september 2007
knohultarn skrev:
Louise skrev:
knohultarn skrev:
öhm, det är väl en oskriven lag att såfort man börjar stöka i garaget så sticker käringen, löningen och humöret fortare än kvickt?

Finns de tjejer som gillar att vara i garaget med vet du..
Men vet du varför en del tjejer inte är så förtjusta i att killen håller på o garaget hela kvällarna? Det är fördom vill umgås med killen..

jag menar man får väl ta lite hänsyn till varandra.. jag kan gärna ha en kille som är i garaget mkt.. så länge  jag får vara med o pilla..

ja visst är det så men damer som vill vara i garaget växer inte direkt på träd och är ordentligt uppvaktade av allsköns hågade kavaljerer i stora flockar. Jag kör på den enkla linjen, inga fruntimmer = inga bekymmer å det funkar för mig roll

hehe okej okej.. funkar det för dig så visst^^ men du ska veta att även om jag är en sådan som gärna är med i garaget så är jag singel.. o kan inte påstå att jag har speciellt många efter mig heller.. tongue

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
8 september 2007
Louise skrev:
knohultarn skrev:
Louise skrev:

Finns de tjejer som gillar att vara i garaget med vet du..
Men vet du varför en del tjejer inte är så förtjusta i att killen håller på o garaget hela kvällarna? Det är fördom vill umgås med killen..

jag menar man får väl ta lite hänsyn till varandra.. jag kan gärna ha en kille som är i garaget mkt.. så länge  jag får vara med o pilla..

ja visst är det så men damer som vill vara i garaget växer inte direkt på träd och är ordentligt uppvaktade av allsköns hågade kavaljerer i stora flockar. Jag kör på den enkla linjen, inga fruntimmer = inga bekymmer å det funkar för mig roll

hehe okej okej.. funkar det för dig så visst^^ men du ska veta att även om jag är en sådan som gärna är med i garaget så är jag singel.. o kan inte påstå att jag har speciellt många efter mig heller.. tongue

Hähä, som nån sa. Bara att välja och vraka ur den här tråden, utbudet är det ju inget fel på iaf. huruvida det är något att hänga i startgranen kan jag ej svara på

good ´ol chicken

1337
1 343 Inlägg
8 september 2007
ska man hitta ett forum att ragga på måste det finnas bättre ställen än detta...

I'm not a fighter, I'm a lover!

196 Inlägg
8 september 2007
Nille_del_Mar skrev:
ska man hitta ett forum att ragga på måste det finnas bättre ställen än detta...

Jag håller med dig:P

Sen tycker jag ju då inte internet är den bästa platsen att "ragga" på.. jag föredrar irl så att säga^^ What you see is what you get!tongue

285 Inlägg
8 september 2007
Nille_del_Mar skrev:

Fast kan ändå vara en bra början då man iaf har samma intressen.
Inte det lätaste att hitta tjejer med bilintressen.  (räknar inte med bimbos i bikine om tror bilen är till för att gnugga sig mot)

en satans jävla Volvo.

196 Inlägg
8 september 2007
Ravestream skrev:
Nille_del_Mar skrev:

Fast kan ändå vara en bra början då man iaf har samma intressen.
Inte det lätaste att hitta tjejer med bilintressen.  (räknar inte med bimbos i bikine om tror bilen är till för att gnugga sig mot)

Iofs sant.. men finns dom som misskrukar det där.. Ljuger om sig själv o massa sådant.. så man vet ju inte vad man ska tro..

Avstängd
658 Inlägg
8 september 2007
Jag e inte det. big_smile

Clean EG Squad President
Har Kört Porsche Carrera GT
Det Har Inte Ni !!

258 Inlägg
8 september 2007
Är det här man anmäler sig till desperata singelklubben roll
som alla andra i den här tråden så drömmer man ju om en tjej som gillar bilar o har ett motorintresse tongue
men det är ju som att hitta en nål i östersjön cool
tur man har bilen att kela med wink

"She said its just a car, I said you're just a girl"

139 Inlägg
8 september 2007
nya dokusåpan despret house dudes wink hehe.... själv klart e man singel. varför vara låst när det finns en milljard tjejer o flörta me big_smile + bilen oxå  //Öppen för förslag hehe

vet ni varför skruvdragaren är klassad som ett av världens farligaste verktyg!?! Jo den har tillbehör som bittz ;) höhö!

654 Inlägg
10 september 2007
Måste erkänna en sak,är väldigt nyfiken.
Nyfiken på om det är nån/några från Garaget som lyckats träffa varandra och fått ihop det.
Menar inte ni som träffat och pippat,utan ni med mer kärlek kring det hela så man tom vågade kalla sig par/förhållande/osv.

196 Inlägg
10 september 2007
Blida skrev:
Måste erkänna en sak,är väldigt nyfiken.
Nyfiken på om det är nån/några från Garaget som lyckats träffa varandra och fått ihop det.
Menar inte ni som träffat och pippat,utan ni med mer kärlek kring det hela så man tom vågade kalla sig par/förhållande/osv.

Jag träffade en härifrån.. Jätte gullig och helt underbar..
Han betyder fortfarande väldigt mycket för mig.. men det verkar om det gick åt helvete för oss.. Tyvärr..sad

654 Inlägg
10 september 2007
Okej,det var ju tråkigt att höra.
Men det kanske dyker upp nån annan,lite som gubben i lådan så där oväntat.
För killar finns det här,MEN sen om det är nån som faller dig i smak och hela den biten är ju en annan femma.
Vänliga häls

Ingen annan som har nått liknande att berätta?!

196 Inlägg
10 september 2007
Blida skrev:
För killar finns det här,MEN sen om det är nån som faller dig i smak och hela den biten är ju en annan femma.
Vänliga häls

Hehe jo det är ju tyvärr så^^ Det finns killar.. Men väldigt många av dom är inte riktigt det jag är ute efter.. sen är det ju inte så att jag sitter här och letar efter någon:P
Kärleken kommer när den känner för det.. så enkelt är det^^

1 798 Inlägg
10 september 2007
Jag är också singel har vart de rätt länge eller rättare sagt väldigt länge. Men de kommer väl en dag för mig när jag träffar den rätta med antar jag.
Senast redigerat av fredde85 (10 september 2007)

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer

Pfffft
906 Inlägg
10 september 2007
Hallå...?? *eko* Singlar runt Marks kommun tongue

Umadbro?

654 Inlägg
10 september 2007
Louise[/quote skrev:

Hehe jo det är ju tyvärr så^^ Det finns killar.. Men väldigt många av dom är inte riktigt det jag är ute efter.. sen är det ju inte så att jag sitter här och letar efter någon:P
Kärleken kommer när den känner för det.. så enkelt är det^^

nej det burkar ju va så,varan ser bra ut men håller inte kraven.lol
Kärlek ska man inte leta efter,den kommer som sagt när rätt tid och stund är kommen.

Lycka till med "jakten" på den sanna och underbara kärleken.

50 Inlägg
10 september 2007
vore ju nice som faan

Forummoderator
26 389 Inlägg
10 september 2007
Blida skrev:
Vänliga häls

Jag har träffat några först på internet och sen irl. Och mjovisst är det lite
udda kanske - eller inte? - men det kan funka. För mig funkade det dock
inget vidare med själva "förhållandebiten" men annars är nog internet
en himla bra plats för träffar. Särskilt för sådana mjuka killar
som är blyga...som tex moi big_smile

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

67 Inlägg
10 september 2007
toksmidigt o va singel smile

Sök