2764
Sök

hur många är singel på garaget ?

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
18 oktober 2007
Alecci skrev:
Beror på vem som frågar och vilket humör jag är på, och framförallt om jag har en bra eller dålig hårdag. big_smile

Vi kan i alla fall konstatera att köttmarknaden på detta eminenta forum är avsevärd, och diskussioner pågår om att starta en sajt med temat dejting via GOrg. Att registrera sig kostar 50 kr/mån för tjejer och 250 kr/mån för killar, det här med diskriminering och politisk korrekthet existerar ej i vårt ordlexikon. Samtliga intäkter går oavkortat till moderatorernas bilprojekt samt ett "dejtingtält" som kommer finnas till hands vid GOrg-träffar. Vad sägs om det?

usch nej!  garaget  är så jäkla bra för det är gratis, både att annonsera och vara medlem på.
förstör det inte nu me att bli giriga och ta betalt för en jäkla dejtingsajt!?
och om ni nu ändå tar betalt så ska de inte vara mycket!

dARKiE
5 031 Inlägg
18 oktober 2007
tror jag är singel nu ialf. klapp klapp. suck.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

Eldknast
915 Inlägg
18 oktober 2007
richardoo290 skrev:
Alecci skrev:
Beror på vem som frågar och vilket humör jag är på, och framförallt om jag har en bra eller dålig hårdag. big_smile

Vi kan i alla fall konstatera att köttmarknaden på detta eminenta forum är avsevärd, och diskussioner pågår om att starta en sajt med temat dejting via GOrg. Att registrera sig kostar 50 kr/mån för tjejer och 250 kr/mån för killar, det här med diskriminering och politisk korrekthet existerar ej i vårt ordlexikon. Samtliga intäkter går oavkortat till moderatorernas bilprojekt samt ett "dejtingtält" som kommer finnas till hands vid GOrg-träffar. Vad sägs om det?

usch nej!  garaget  är så jäkla bra för det är gratis, både att annonsera och vara medlem på.
förstör det inte nu me att bli giriga och ta betalt för en jäkla dejtingsajt!?
och om ni nu ändå tar betalt så ska de inte vara mycket!

Haha... varför inte PiMp verksamhet som är betald av medlemmarna?... eller... vänta... Lunarstorm heter det ju...

Tiden är rolig när det går fort... :)

Sporthojspilot Deluxe
42 Inlägg
18 oktober 2007
Alecci skrev:

Ja, västerbotten är ett lämpligt ställe att banka upp singeltältet på big_smile, skämt åsido. Kan man möjligen ana lite ironi i herr moderators uttalande. förvandla garaget.org till nån dejtingsajt vore ju lika övertänkt som att skjuta sig i foten med farfars gamla mynningsladdare. Nätragga kan ju folk, som nån sa, pyssla med på lunarstorm roll

good ´ol chicken

Oseriös Aktör
592 Inlägg
19 oktober 2007
det blir en handuppräckning på singel

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

5 Inlägg
19 oktober 2007
Dito

Har du pengarna förverkliga dina drömmar.
Den som har flest prylar när den dör den har vunnit.
MGF-97
MGZ Tt-05

1 174 Inlägg
19 oktober 2007
jadu har fan ingen aning längre sad

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 oktober 2007
Skriver av mig från Singel listan smile
Fick äntligen min "biltokiga" tjej, här från Garaget.org smile

elit
327 Inlägg
29 oktober 2007
vem blev de då!?

"Only The Good Die Young"

539 Inlägg
29 oktober 2007
BMW-328I skrev:
jag e singel det är både roligt och inte roll

samma här smile

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 oktober 2007
qiT skrev:
vem blev de då!?

Sjodin_ smile

196 Inlägg
29 oktober 2007
civic skrev:

Ohh.. Lucky you..
varför händer det aldrig mig för.. tongue

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
29 oktober 2007
Louise skrev:
civic skrev:

Ohh.. Lucky you..

Ja jag är verkligen lycklig smile
Du raggar på fel personer kanske wink

opeltok
26 Inlägg
29 oktober 2007
Supra_MK2 skrev:
Jo det finns säkerligen många singlar här.....men det är så drygt att sitta och skumma igenom alla 45 sidorna för att hitta en tjej.....Kan ingen bara pma...haha tongue
Näe men man letar ju konstant men dom man hittar bor ju långt så inni helvete långt ifrån eller så är dom osingel så att säga.....Ingen från halmstad eller som kan tänka sig att flytta?? hehe

citerar dig supra_MK2 för du har fan så rätt alltså men från hbg då med omnejd tongue
vill åsså ha en bil tjej sad
Senast redigerat av jimmi_16v (29 oktober 2007)

Opel i pannan och bensin i blodet.
Opel Kadett GSi 16v<--- Min Pärla :D

35 Inlägg
29 oktober 2007
Mmm singel suger.. ibland.. tur man har bilarna...

Ladytrucker

General Sydland
47 Inlägg
29 oktober 2007
Singel är man... lever i skuggorna och putsar på min älskling(bilen).

/General Sydland

196 Inlägg
29 oktober 2007
civic skrev:
Louise skrev:
civic skrev:

Ohh.. Lucky you..

hehe jag tror jag vet vart felet ligger.tongue jag raggar inte alls.. antar att jag förväntar mig att min drömprins kommer o raggar på mig.. men jag får nog byta inställning till det:P

35 Inlägg
29 oktober 2007
Louise skrev:
civic skrev:
Louise skrev:

Ohh.. Lucky you..

hehe jag tror jag vet vart felet ligger.tongue jag raggar inte alls.. antar att jag förväntar mig att min drömprins kommer o raggar på mig.. men jag får nog byta inställning till det:P

Haha jaa de känns ju inte så troligt längre att dröm prinsen bara dyker upp tyvärr hmm

Ladytrucker

196 Inlägg
29 oktober 2007
Jossan_vr6 skrev:
Louise skrev:
civic skrev:

Haha jaa de känns ju inte så troligt längre att dröm prinsen bara dyker upp tyvärr hmm

hehe nee det är ju så.. dags att börja kämpa lite kanske:P

35 Inlägg
29 oktober 2007
Louise skrev:
Jossan_vr6 skrev:
Louise skrev:

hehe nee det är ju så.. dags att börja kämpa lite kanske:P

Haha ja precis killarna vågar väl inte lol

Ladytrucker

Sök