Vad tror ni, Ska jag klippa bort lite i grillen? Gjorde lite snabbt i ett program bara så det är ju inte så snyggt men man ser ju lite hur det ser ut. Men hur ska det vara som på vänster eller högersian med ytter ribborna??Tack för svar.
ja tycker du ska dra bort plastribborna i grillen å sätta in ett alu nät där ist... kanske ska göra så på min om ja bli färdig till det... //Silver
Joo kanske det, men jag tänkte göra något som inte alla typ har kanske. Mej jag vet inte hur det kommer se ut, fast då kanske jag skulle sätta galler bakom ribborna. så syns det igenom när jag klippt..
Ta bort mitten staget. Sen behöver du INTE ta bort plasten på baksidan. Det är bara att klämma i mellan det så kallade nätet i mellan sjävla grillen och plasten. Men det DU skulle kunna göra, är att skaffa grillen från 9-3:an Passar bra och är snyggara
Ta bort mitten staget. Sen behöver du INTE ta bort plasten på baksidan. Det är bara att klämma i mellan det så kallade nätet i mellan sjävla grillen och plasten. Men det DU skulle kunna göra, är att skaffa grillen från 9-3:an Passar bra och är snyggara
Joo, men då köper jag ju en hel 9-3 grill, men tänkte göra en liten budjet variant, är ju bara 17 år så jag har ju inte så mkt till inkomst därför vill jag göra lite gratis, då jag har lite annat att prioritera.
Vad tror ni, Ska jag klippa bort lite i grillen? Gjorde lite snabbt i ett program bara så det är ju inte så snyggt men man ser ju lite hur det ser ut. Men hur ska det vara som på vänster eller högersian med ytter ribborna??Tack för svar.
"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."
Gå in till en plåtverkstad och be dom skära ut ett mönster i en plåt, lacka eller polera den och sätt svart nät bakom... det brukar kunna bli grymt snyggt och behöver inte kosta mer än ett par hundralappar.