3369
Sök

OBS NY BILD! Vad tycker ni, ska jag göra så med grillen?

177 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Vad tror ni, Ska jag klippa bort lite i grillen? Gjorde lite snabbt i ett program bara så det är ju inte så snyggt men man ser ju lite hur det ser ut. Men hur ska det vara som på vänster eller högersian med ytter ribborna??Tack för svar.

Tryck på länken, det funkade inte med bild här  http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=110852
Senast redigerat av Majzzen (6 juli 2007)

666 Inlägg
5 juli 2007
ja tycker du ska dra bort plastribborna i grillen å sätta in ett alu nät där ist...
kanske ska göra så på min om ja bli färdig till det...
//Silver

177 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
silverbird skrev:
ja tycker du ska dra bort plastribborna i grillen å sätta in ett alu nät där ist...
kanske ska göra så på min om ja bli färdig till det...
//Silver

Joo kanske det, men jag tänkte göra något som inte alla typ har kanske. Mej jag vet inte hur det kommer se ut, fast då kanske jag skulle sätta galler bakom ribborna. så syns det igenom när jag klippt..

(none)
1 725 Inlägg
5 juli 2007
Ta bort mitten staget. Sen behöver du INTE ta bort plasten på baksidan. Det är bara att klämma i mellan det så kallade nätet i mellan sjävla grillen och plasten.
Men det DU skulle kunna göra, är att skaffa grillen från 9-3:an smile Passar bra och är snyggara smile

--Lev i går som det vore i morgon--

177 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Braather skrev:
Ta bort mitten staget. Sen behöver du INTE ta bort plasten på baksidan. Det är bara att klämma i mellan det så kallade nätet i mellan sjävla grillen och plasten.
Men det DU skulle kunna göra, är att skaffa grillen från 9-3:an smile Passar bra och är snyggara smile

Joo, men då köper jag ju en hel 9-3 grill, men tänkte göra en liten budjet variant, är ju bara 17 år så jag har ju inte så mkt till inkomst därför vill jag göra lite gratis, då jag har lite annat att prioritera.

Skåne
269 Inlägg
5 juli 2007
lacka den svart bara, det kommer bli jätte bra

Man lever bara en gång......

177 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Rally86 skrev:
lacka den svart bara, det kommer bli jätte bra

okey, ja jag får se hur jag gör, ska kolla ordentligt på vika alternativ som finns,

Thorssa
5 juli 2007
Gör sådär över hela grillen, det tror jag blir snyggt!

177 Inlägg
5 juli 2007
Trådstartare
Thorssa skrev:
Gör sådär över hela grillen, det tror jag blir snyggt!

jaa jag tror det med =P  blir nog så, och så kanske sätter alunät bakom

177 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
NY bild, kan någon säga vad tycker ni??

208 Inlägg
6 juli 2007
Flames i crome! Det ser du inte på många saabar! eller ingen,. har då inte sett någon under mina 20 år...

Wrum!

177 Inlägg
6 juli 2007
Trådstartare
AntonK skrev:
Flames i crome! Det ser du inte på många saabar! eller ingen,. har då inte sett någon under mina 20 år...

öhh va? på grillen?

Fritids-designer
293 Inlägg
6 juli 2007
Majzzen skrev:
Vad tror ni, Ska jag klippa bort lite i grillen? Gjorde lite snabbt i ett program bara så det är ju inte så snyggt men man ser ju lite hur det ser ut. Men hur ska det vara som på vänster eller högersian med ytter ribborna??Tack för svar.

Tryck på länken, det funkade inte med bild här  http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … age=110852

blir häftigt dedär! diskret smile

"We can't sit on our arses and say the world owes us a living because we've paid our dues. Me; I think if I fluff a note I'm robbing the kids. You're gonna pour it all on until you drop, so even if they hate you they can still say 'At least they tried'."

Bilbyggare och medmänniska
100 Inlägg
6 juli 2007
Dra bort plasten och sätt dit det grovmaskiga nätet, inte det som är vanligast. Svart ska det vara så blir det kanon!

208 Inlägg
6 juli 2007
Majzzen skrev:
AntonK skrev:

öhh va? på grillen?

Precis... Nice som fan.... Dyrt som fan också. Men nice!

Wrum!

1 833 Inlägg
6 juli 2007
Blir nog skitbra. Allt annat utöver orginal är bar big_smile

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

21 Inlägg
6 juli 2007
Gå in till en plåtverkstad och be dom skära ut ett mönster i en plåt, lacka eller polera den och sätt svart nät bakom... det brukar kunna bli grymt snyggt och behöver inte kosta mer än ett par hundralappar.

Alfa Romeo the italian Volvo

Sök