3125
Sök

Berätta att man är kär?

Allansson
5 juli 2007
bump
Senast redigerat av Allansson (9 november 2009)

1 417 Inlägg
5 juli 2007
Är hon singel? Känner hon samma för dig?
Jag hade nog berättat. Det kommer säkert kännas konstigt i början. Förhoppninsvis går det över. Risken är att hon känner sig pressad på något sätt och tar avstånd.

Fartygsingenjör
550 Inlägg
5 juli 2007
Börja umgås mer och mer succesivt och visa att du vill vara mer än kompisar sen ta det vid nått passande tillfälle då ni kommit varandra nära wink

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Proljece?
1 464 Inlägg
5 juli 2007
Allansson skrev:
Har ett problem, är kär i en av mina bästa kompisar.. Vet inte hur jag ska berätta detta för henne. Är nämligen väldigt blyg när det gäller detta.
Om det skiter sig så vill jag ju inte att det ska kännas helt konstigt att umgås. Hon pluggar i lkpg och antagligen kommer jag börja där i höst också.

Hur tycker ni att jag ska göra?

Ge det lite tid så kommer det säkert gå jätte bra smile

Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!

Allansson
5 juli 2007
ok,, alla verkar tycka att jag ska säga till henne som det är,, men då kommer vi till nästa fråga. Hur fan gör man det på ett snyggt sätt?

2 751 Inlägg
5 juli 2007
ta ut henne på middag smile Funkar i flesta fallen smile

Who Djaa bless no man curse

28 Inlägg
5 juli 2007
Börja umgås mer med henne, bjud över henne på film åk och fiska eller va sjutton som helst. Känner hon dig inte bra så får hon en chans och då kanske hon får känslor för dig med? smile
Om hon inte är intresserad av dig kommer hon säkert börja undvika dig, vilket måånga killar inte fattar vinken när man gör, ok, inte allt för schysst men ja...

215 Inlägg
5 juli 2007
Bjud na på mat sen en mysig film kväll sen säger du att du fryser då åker täcket på sen börjar du pilla på ha sen vips är ni tesammans wink eller så har du välldigt ont dagen efter tongue

Maizer
5 juli 2007
Hon känner antagligen inte likadant för dig så du kommer bara skämma ut dig, men det tycker vi är kul så berätta om det efter!

184 Inlägg
5 juli 2007
Grejen är om att det är en bra tjej kompis så ni är gangsta tajta så kan nog eran vänskap just då iaf bli lite halv jobbig om du berättar det för att chansen att hon känner lika dant som dig är ju inte så stor, lr vem vet det är väl bara att chansa annars kommer du kanske ångra dig senare, =/ smile

369 Inlägg
5 juli 2007
Försök att få "ut" av henne ifall hon är intreserad av dig, men på d sättet så att ni kan fortfarande vara kompisar om hon nu inte är intresserad av dig, för det kommer annars kännas konstigt för er båda ifall du säger att du är kär i henne och så är hon inte det minsta intresserad av dig, vännskapen kanske blir förlorad, och jag lovar det att få det ut ur henne utan att hon misstänker att du gillar henne, med andra ord gå försiktigt fram.

Avant för varje slant.

369 Inlägg
5 juli 2007
Lycka till i alla fall big_smile

Avant för varje slant.

Maizer
5 juli 2007
Min kompis fredrik.gustavsson här på garaget har ett bra sätt att ta reda på om han har en chans, han tar bruden i fråga på brösten och kollar om han får en smäll. Det slutar oftast med några blåtiror.

2 123 Inlägg
5 juli 2007
Maizer skrev:
Min kompis fredrik.gustavsson här på garaget har ett bra sätt att ta reda på om han har en chans, han tar bruden i fråga på brösten och kollar om han får en smäll. Det slutar oftast med några blåtiror.

Du känner mig big_smile

945 Inlägg
5 juli 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
Maizer skrev:

Du känner mig big_smile

Hehe,nästan värt att testa den.

hater
656 Inlägg
5 juli 2007
Ge det tid som sagt! Vill du sköta det på ett snyggt sätt så ska du börja flirta lite och flirtar hon tillbaks så har du ju ett positivt svar, fast gå inte på för hårt.

En enkel fras som -> "Du, jag har tänkt på en sak, alltid när jag tittar på dig så är du alltid lika söt, hur komemr det sig?" - räcker!

Lycka till!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

76 Inlägg
6 juli 2007
Det är hur många bra råd här som helst, jag har suttit i samma sits lite... I alla fall... Risken med att berätta det är som folk har redan skrivit, vänskapen kan gå förlorad i värsta fall, eller obehaglig atmosfär runt er när ni är ihop.
Så Nykkeln är att du får henne att tycka om dig på det viset utan att hon anar ett dugg om vad du tycker om henne, sen när tiden är rätt så frågar du, så du måste vara 100% säker på att hon gillar dig, och det du.. det är inte lätt wink Det är ju en väg, eller så går du bara fram och berättar hur du känner. Men det kan bli självmord, lycka till i alla fall! Det bästa rådet jag kan ge dig är att just ge detta tid. En maassa tid och tänk på hennes bästa, mvh

FreddeK
6 juli 2007
kom ihåg en sak: du måste provköra varan innan leverans!

191 Inlägg
6 juli 2007
hah, känner igen sitsen ganska hårt. ^^ Varit i den ett par ggr själv, första gången gick de som de gick, förmodligen rätt dåligt, men inte såå illa ;D Och andra gången ja tog mig gutsen o säga det.. slutade de me att ja fortfarande är ihop me na sen 4-5 år tillbaka yikes No guts, no glory, m8! smile

Just another sick man in this sick world..

The Queen
200 Inlägg
6 juli 2007
Maizer skrev:

Men herregud, man tar inte bara en tjej på brösten för och se om hon är intresserad. Det är väl självklart att man får sig en smäll, om det inte är ens egen flickvän.

Golf Racing*

Sök