3523
Sök

YouTube: Americas Most Hated Family!!!!

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
jävla HÄXA och störda familj! som GÄRNA kört upp en 5 tums påle i röven på hela familjen och satt dom mitt ute i havet! :@ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Körv
3 535 Inlägg
8 juli 2007
Aerodynamik skrev:
decib3L skrev:
Okej för att du inte tror på Gud. Men klanka inte ner på andra som gör det. Det är sånt som skapar krig.

Jag tycker bara att det är ganska larvigt att folk verkligen tror på sånt där. Vet dem inte bättre eller vad?

Frågan är vad du har emot religion? "Sköt dig själv å skit i andra"

Jag har inget personligt mot dig. Men jag tycker det är dålig stil att sänka stämningen på forumet med att klanka ner på ALLA I HELA VÄRLDEN som tror på något.

Truckdriving Man

FreddeK
8 juli 2007
decib3L skrev:
Aerodynamik skrev:
decib3L skrev:
Okej för att du inte tror på Gud. Men klanka inte ner på andra som gör det. Det är sånt som skapar krig.

Jag tycker bara att det är ganska larvigt att folk verkligen tror på sånt där. Vet dem inte bättre eller vad?

Jag har inget personligt mot dig. Men jag tycker det är dålig stil att sänka stämningen på forumet med att klanka ner på ALLA I HELA VÄRLDEN som tror på något.

Får hålla med dig här decibel...alla har rätt till en egen åsikt!

Sen måste jag säga att nivån visar att det är lunarvarning på många inlägg i tråden.

varför blir man upprörd när man hör henne? jag blir mer upprörd när jag hör Bush...
Senast redigerat av Freddeponken (8 juli 2007)

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
Freddeponken skrev:
varför blir man upprörd när man hör henne? jag blir mer upprörd när jag hör Bush...

Seriöst dum måste vara .. buuh du vill inte veta vad jag vill säga till dig!

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
NismoGTR skrev:
Freddeponken skrev:

Seriöst du måste vara .. buuh du vill inte veta vad jag vill säga till dig!

FreddeK
8 juli 2007
NismoGTR skrev:
Detta utgör mer hat! deras från deras hemsida!
http://www.godhatesamerica.com/sound/gh … 050102.mp3

LYSSNA!

Ja jösses...

european fags country..haha

1 722 Inlägg
8 juli 2007
vad handlar den här tråden om

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

FreddeK
8 juli 2007
NismoGTR skrev:
NismoGTR skrev:
Freddeponken skrev:

Ska du ha mitt nummer och ringa mig?? så får du säga det till mig rakt av för jag vill veta! eller ska vi träffas någonstanns så kan du säga det till mig ansikte mot ansikte!

tror du jag gillar dom eller? nejdå jag har mina åsikter kan jag lova dig men finns värre saker att hänga upp sig på än några som tagit för mycket hasch.
Senast redigerat av Freddeponken (8 juli 2007)

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
Freddeponken skrev:
NismoGTR skrev:
NismoGTR skrev:

Ska du ha mitt nummer och ringa mig?? så får du säga det till mig rakt av för jag vill veta! eller ska vi träffas någonstanns så kan du säga det till mig ansikte mot ansikte!

tror du jag gillar dom eller? nejdå jag har mina åsikter kan jag lova dig men finns värre saker att hänga upp sig på än några som tagit för mycket hasch.

Lägg av å larva dig vafan! du har klart INTE sett filmerna! och har du gjort de och säger detta lär du lida av nåt :S

250 Inlägg
8 juli 2007
kärringjävlen borde hängas! eller sätt ut henne i krig!

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
740glidarN skrev:
Ahahaaha humor, amerikanare hahaha slutar aldrig att förvåna en

Skrattar du? du hånskrattar flera tusen döda amerikaner och SVENSKAR !

FreddeK
8 juli 2007
NismoGTR skrev:
Freddeponken skrev:
NismoGTR skrev:

Lägg av å larva dig vafan! du har klart INTE sett filmerna! och har du gjort de och säger detta lär du lida av nåt :S

men har dom dödat någon? nej med det har Bush? är du rädd för sådana som utrycker sig på det här viset? jag fattar inte! berätta för mig!

Det bästa (för dom) med allt är ju att dom får den uppmärksamheten dom vill ha..då alla stora tvbolag intervjuar osv...som sagt än är inte den sista idioten född.

så om jag nu lider av något så kan du ju ringa mig! ska du ha nummret då?

FreddeK
8 juli 2007
NismoGTR skrev:
740glidarN skrev:

öhh va? har sekten familjen dödat dom då?...

det är nog du som är lite vriden.

46 Inlägg
8 juli 2007
Jag kan hålla med Freddeponken till att börja med. Väldigt låg nivå på inläggen här.

Sen tycker jag att många här borde röra sig ut från sina byar & samhällen o kanske tom resa till USA. Många skriver att AMERIKANER är konstiga. AMERIKANER beter sig underligt. AMERIKANER är patriotiska.
Det finns nog en del patriotiska svenskar också...and I'm not talking about the friendly kind either.

Barnen är "hjärntvättade" ja, men dom vet ju inget annat. Dessa barn känner inte till någon annan värld. Det finns såna barn i Sverige, USA, England, Pakistan, Egypten, överallt!

Jag tycker inte att kvinnan i filmen är särskilt inspirerande. Men jag tycker att man kanske borde öppna ögonen o faktiskt inse att du har förmodligen suttit bredvid folk på tåg, buss o flyg, kanske tom i din bil, som har samma åsikt som denna kvinnan.
Kanske inte lika radikala åsikter. Men dom finns ändå där i bakhuvudet på många.
Jag tror att många här på Garaget.org är väldigt mycket emot homosexuella. Inget som alla kommer erkänna, men det finns alltid i närheten.

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
Ja herregud.. de är klart att många inte vet vad dom snackar om här.. snälla kolla igenom HELA FILMERNA innan ni utalar er, tack!

SR20 Spirit
335 Inlägg
8 juli 2007
Freddeponken skrev:
NismoGTR skrev:
740glidarN skrev:

öhh va? har sekten familjen dödat dom då?...

det är nog du som är lite vriden.

Dom har inte dödat.. men "thank god for dead swedes" och "thank god for tsunami"  de är inget man skrattar åt!!

7 120 Inlägg
8 juli 2007
decib3L skrev:
Aerodynamik skrev:
decib3L skrev:

Förlåt om du blev upprörd men jag tycker att religionen borde 'uppdateras' eller något.
Att tro på att det sitter en gubbe uppe bland molnen och styr världen m.m. är som att tro på tomten och påskharen. Men vill du tro på det så visst, jag har inget emot det.

-Mitt sista inlägg i denna tråden-

FreddeK
8 juli 2007
300C_Rider skrev:
Jag kan hålla med Freddeponken till att börja med. Väldigt låg nivå på inläggen här.

Sen tycker jag att många här borde röra sig ut från sina byar & samhällen o kanske tom resa till USA. Många skriver att AMERIKANER är konstiga. AMERIKANER beter sig underligt. AMERIKANER är patriotiska.
Det finns nog en del patriotiska svenskar också...and I'm not talking about the friendly kind either.

Barnen är "hjärntvättade" ja, men dom vet ju inget annat. Dessa barn känner inte till någon annan värld. Det finns såna barn i Sverige, USA, England, Pakistan, Egypten, överallt!

Jag tycker inte att kvinnan i filmen är särskilt inspirerande. Men jag tycker att man kanske borde öppna ögonen o faktiskt inse att du har förmodligen suttit bredvid folk på tåg, buss o flyg, kanske tom i din bil, som har samma åsikt som denna kvinnan.
Kanske inte lika radikala åsikter. Men dom finns ändå där i bakhuvudet på många.
Jag tror att många här på Garaget.org är väldigt mycket emot homosexuella. Inget som alla kommer erkänna, men det finns alltid i närheten.

Jo hat finns ju runt om oss var vi än är så jag ser inte det här som något konstigt. tvärtom egentligen att det inte finns mera som vågar komma fram som henne? ganska vågat och gå emot hela världen sådär.

Sen tycker jag alla dömmer så fort innan dom egentligen vet något. kan ju vara tufft att kläcka ur sig i något som stil med...dom ska dö bla bla bla..men vad har man själv för värderingar att önska livet av någon annan?

Sen bryr jag mig inte om ett dugg om det är svenskar, amerikanare, kineser, thailändare, araber osv som dom säger gud har dödat osv...för mig är alla människor lika mycket värda till dom bevisat motsatsen.

Sen finns det sekter i Sverige som säkert har samma tro som henne och visst jag tycker alla får tro på vad dom vill och enligt mig så är det människans rätt att få göra det. Jag väljer själv vad jag vill lyssna på och vilka människor jag vill umgås med.

Så glädj någon i din omgivning än att hata någon som du inte känner, det ger tillbaka så mycket mer.

Sleeper
3 084 Inlägg
8 juli 2007
Nu ska vi inte bli hatiska här men hade dem kommit när jag begravde min son/dotter hade jag fan gått bersärkargång hade inte tvekat än om det kostat mig mitt liv.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök