300C_Rider skrev:
Jag kan hålla med Freddeponken till att börja med. Väldigt låg nivå på inläggen här.
Sen tycker jag att många här borde röra sig ut från sina byar & samhällen o kanske tom resa till USA. Många skriver att AMERIKANER är konstiga. AMERIKANER beter sig underligt. AMERIKANER är patriotiska.
Det finns nog en del patriotiska svenskar också...and I'm not talking about the friendly kind either.
Barnen är "hjärntvättade" ja, men dom vet ju inget annat. Dessa barn känner inte till någon annan värld. Det finns såna barn i Sverige, USA, England, Pakistan, Egypten, överallt!
Jag tycker inte att kvinnan i filmen är särskilt inspirerande. Men jag tycker att man kanske borde öppna ögonen o faktiskt inse att du har förmodligen suttit bredvid folk på tåg, buss o flyg, kanske tom i din bil, som har samma åsikt som denna kvinnan.
Kanske inte lika radikala åsikter. Men dom finns ändå där i bakhuvudet på många.
Jag tror att många här på Garaget.org är väldigt mycket emot homosexuella. Inget som alla kommer erkänna, men det finns alltid i närheten.