2715
Sök

Vad gjorde ni för bus när ni var små?

12 086 Inlägg
1 oktober 2008
r-ted skrev:
Felax skrev:
r-ted skrev:
kleta bajs ????? har du  någon störning??

Jaa... ja va väl en 7 år gammal borde satt in mig på psykhem eller hur? Räknar med att alla i den åldern borde veta bättre. Tycker efter att du skrev att du slogs att de är en mycke värre störning i huvudet på en..

det är nog fler som har slagits än att elda upp hus och sno båtar.
elelr göra så bilar krockar.

jag har en son som e 7år, han har inte klenat bajs eller eldat ner något hus

Det vet du inte wink

Felax skrev:
Elda upp ett hus
palla äpplen
kasta ägg på bilar
elda överallt
snodde båtar
kleta bajs på räcken nerför trappor
kleta bajs överallt

välte en bil nerför en brant
la ut en massa isblock på en väg som svängde, så en bmw dratta rätt in i sidan av vägen

Asså vad i helvete lol
Senast redigerat av JapMax (1 oktober 2008)

340 Inlägg
4 oktober 2008
Johan_sportbilen skrev:
pallade äpplen sen blev jag nästa sjuten av tomt ägaren ....big_smile

Du blev nästan sjuten av tomt ägaren? skulle du sno trädgårdstomte samtidigt??

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
4 oktober 2008
har nog gjort en del bus, men orkar inte nämna det på internet smile
Senast redigerat av _Glenne_ (4 oktober 2008)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

3 354 Inlägg
4 oktober 2008
gjort rätt så harmlösa saker såsom "knyckt" min gamla fiesta och lekt ute på skogsvägarna hemma hos farsan oså har man busat lite på skolan kvällstiden

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Häst
1 099 Inlägg
4 oktober 2008
Busat o busat.. smile
Vart mycket inne på att måla graffiti när jag var yngre, några dryga böter blev det när man väl åkte fast..
Slagit sönder lite saker, terroriserat samhället där jag bor med min moped, krossat rutor, pallat äpplen och diverse frukt.. kastat molotov cocktails (aah, fler som kommer ihåg när bensinen var så billig?) .. Det är väl det man kan nämna här. tongue

Än är inte den sista idioten född..

39 Inlägg
4 oktober 2008
trycka in stora batterier i avgasrören! haha.

Knegare
718 Inlägg
5 oktober 2008
Kasta STORA stenar på hus/plåttag (träffade aldrig fönster), då kom en göbbe ut med hagelbössan.. Vi var rätt snabba därifrån.
Kasta snöbollar på bilar.
BUSPLINGA!!

Ska fundera på lite mer man gjort..

William 2009-02-20

14 Inlägg
5 oktober 2008
Vi hällde surströmming under hissar i hyreshus några gånger, kan säga att det luktade rätt så dåligt.

Toyota mekaniker
240 Inlägg
14 oktober 2008
tjompa skrev:
Johan_sportbilen skrev:
pallade äpplen sen blev jag nästa sjuten av tomt ägaren ....big_smile

Du blev nästan sjuten av tomt ägaren? skulle du sno trädgårdstomte samtidigt??

nej fan bara äpplen big_smile han va typ 60-70 år

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
14 oktober 2008
helvete vad folk håller på alltså... Kastar grejer på vägarna och på bilar, tända på en massa saker...
och så sitter många och gnäller på hur det ser ut idag... att man får en bil sönder slagen eller nått..
nog för att man kan vara liten och dum.. Men va fan, det är väl något överdrivet?

nu får man säkert skit många emot sig .. Men det får man väl ta.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Häst
1 099 Inlägg
14 oktober 2008
ExXtr3me skrev:
helvete vad folk håller på alltså... Kastar grejer på vägarna och på bilar, tända på en massa saker...
och så sitter många och gnäller på hur det ser ut idag... att man får en bil sönder slagen eller nått..
nog för att man kan vara liten och dum.. Men va fan, det är väl något överdrivet?

Men det är ju stooooor skillnad. wink

lol

Än är inte den sista idioten född..

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
15 oktober 2008
DoT skrev:
ExXtr3me skrev:

Men det är ju stooooor skillnad. wink

lol

hah ok..

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Ratthållare på E4
165 Inlägg
15 oktober 2008
Vad man gjorde som liten? Ja det är mycket dumt det.

Ta morgontidingen av grannar å elda upp dom.
Palla har väll alla gjort. Jag å en polare tömmde en hel trädgård på frukt en natt.
Slangat bensin från en moppe, å kastat ner det på järnvägen. Ställt en cyckel eller två på Järnvägen.

Listan kan göras lång

Är livet värt att liva utan bil??

Fotograf
88 Inlägg
15 oktober 2008
Ehh vet inte vad gränsen går för liten men när jag var 12 sprängde jag en telefon kiosk med hjälp av en sopsäck fylld med acetylen/syre

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

FreddeK
15 oktober 2008
Trådstartare
nicotin skrev:
Ehh vet inte vad gränsen går för liten men när jag var 12 sprängde jag en telefon kiosk med hjälp av en sopsäck fylld med acetylen/syre

Gränsen går nog upp till 15 tycker jag=)

Fotograf
88 Inlägg
15 oktober 2008
Freddeponken skrev:
nicotin skrev:

Gränsen går nog upp till 15 tycker jag=)

Tjooho då har jag massor av händelser..

vi band fast en polisbil i en lyktstolpe med hjälp av ett dragrep och deras dragkrok..var ju mindre poppis men men..

ehh hällde surströmmings spad i friskluftintaget i dito polisbil fast vid ett annat tillfälle
Råkade hälla lite av samma spad i en polishjälm också.
detta kostade dock morsan och farsan ngr hundringar i böter..
Senast redigerat av nicotin (15 oktober 2008)

Söker fotouppdrag
Maila på tobbe@mieden.se

195 Inlägg
15 oktober 2008
Har väl inte gjort så mkt allvarliga saker, mest småsaker...

Pallat äpplen,
Cyklat inne i skolan,
Knackat på dörrar, sen springa,
Kastat isbollar på bussar/lastbilar,
Brutit sönder ett staket,
Eldat upp lärarens stiftpennor och stiftpaket,
Proppat in snö/is/äppelskruttar i postlådor,
Beställt prenumerationer till random personer i telefonkataloger,
Slängt in en penna framför en asfalterande ångvält (sitter kvar i asfalten än)
Slängt ut pinnar/grenar på vägen.
Snott med mig fiskbullar i en liten plastpåse från matsalen, gick sedan och placerade ut dem lite här och var i skolan.

- Varför slå runt med polarna, när man kan slå runt med en A-klass?

687 Inlägg
16 oktober 2008
Ja man gjorde ju lite bus på högstadiet. pallade äpplen,pajade datorer i skolan, slog sönder 6 miniräknare, ett par stolar har man nog böjt sönder också. Sen skulle vi härma titanic inne i ett omklädningsrum också,så vi spruta ner omklädningsrum och toalett med vatten så dom fick reparera det senare pga fuktskador haha.
Sen roade man sig med att krossa provrör i NO-salen också, där låg la ungefär 50 provrör och lite andra bägare bakom en bänk,som lärarna upptäckte efter ett tag o blev inte så överdrivet glada över.. Sen var det la bara lite småsaker som nån fjärrkontroll o några böcker som man har förstört.
Senast redigerat av volvo_Tobias (16 oktober 2008)

319 Inlägg
16 oktober 2008
Vi satte eld på en kompis hus, därefter när hans föräldrar kom ut-springandes med lågor i huvudet, tryckte vi av våra paint ball bössor.

Ordning är till för idioter, genier behärskar även kaos.

687 Inlägg
16 oktober 2008
Autonom skrev:
Vi satte eld på en kompis hus, därefter när hans föräldrar kom ut-springandes med lågor i huvudet, tryckte vi av våra paint ball bössor.

hahhaahha. Han var inte kompis med dig sen va?
Senast redigerat av volvo_Tobias (16 oktober 2008)

Sök