LasseMan skrev:
Freddeponken skrev:
janz0rz skrev:
När man var lite yngre stod misshandlar, inbrott och lite annat högt upp på listan.
sånt hör inte hemma i denna tråden.
isåfall är det rätt så mycket mera som inte hör hemma i denna tråd
Typ de med skada djur och människor ser inte jag som bus.
det är ren oförståelse/brist på respekt för livet. Men när man är liten så fattar man väl inte allt sån, men jag tror ändå att man vet att det är fel innerst inne bara att man skiter i de.
Mina bus har väl inte varit allt för många precis...palla äppel är rätt så vanligt...
Vi tyckte ibland att vi fick för lite post och ville göra våra föräldra glada..så vi gick och sammlade in från alla grannar, typ räkningar reklam och lade ner det i vår postlåda..varv mamma och pappa fick gå tillbaka med det till alla och be om ursäkt
Detta gjorde vi nog mer än tre gånger iaf innan vi fick förklarat för oss att det var fel.
Och någong gång tyckte vi det var häftigt med, tro det heter banderoller, som hänger över vägen vid festtillfällen. Det tyckte vi att vi skulle ha på våran gata så vi tillverkade egna och band upp dom i träden. Sen kom det en liten lastbil som inte kom under dom och en arg gubbe som skällde ut oss och tvingade oss att plocka ner alla.(han skulle längst ner på gatan)
Kommer inte ihåg så mycket mer faktist...Jag var nog rätt så lugn av mig som liten
Systrana gjorde nog mer. Typ ena systern lurar den andra att kissa i en kopp på bordet medans föräldrana e ute och välkomna gästerna. Vet inte om det e nått riktigt bus men men.