3301
Sök

Kör i 120 km/h från passagerarsätet - La upp klippet på Garaget

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
Äsch, ha lite humor.
Jävla moralkärringar, vill ni ha vuxenpoäng så skaffa ICA-kort.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
Äsch, ha lite humor.

Säger han som var runt 23år och bor hemma? Du borde nog stanna hemma livet ut. Fan inte mycket till vett hemma hos dig verkar de som?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
FireTraXX skrev:
Äsch, ha lite humor.

Säger han som var runt 23år och bor hemma? Du borde nog stanna hemma livet ut. Fan inte mycket till vett hemma hos dig verkar de som?

21.
Jag tänker stanna hemma livet ut.
När jag flyttar så är ju det hemma och när jag flyttar igen så är ju det också hemma.
Så hemma kommer jag alltid att bo.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:
FireTraXX skrev:
Äsch, ha lite humor.

21.
Jag tänker stanna hemma livet ut.
När jag flyttar så är ju det hemma och när jag flyttar igen så är ju det också hemma.
Så hemma kommer jag alltid att bo.

Hoppas du stannar inne resten av livet också för sånna som dig ska fan inte ha körkort och vara ute i trafiken!

blacken
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
Äsch, ha lite humor.

Skillnaden mellan en kalkylerad risk och skitdumt är hårfin!

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Hoppas du stannar inne resten av livet också för sånna som dig ska fan inte ha körkort och vara ute i trafiken!

Nu kommer du bajsa på dig: Jag är lastbilschaufför.

Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Med ett sånt beteende?! Fan skrämmande vad fan de finns för folk i trafiken! Fy fan en sån idiot?!

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Med ett sånt beteende?! Fan skrämmande vad fan de finns för folk i trafiken! Fy fan en sån idiot?!

Sluta gnälla, jag har ju inte gjort det och jag kommer inte göra det.
Och jag kör absolut inte så med lastbilen.

Russel Crowe, Gladiator.

14 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Kunde tänka mig du var lastbilschaffis! Många beter sig som idioter på vägen! Ligger 1 meter nära hästtransport med djur i och tutar när man saktar ner inför en kurva! Fy fan!
Ta det lugnt alla lastbilschaffisar bara för ni är stora är ni inte kungar på vägen!

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
Em_ skrev:
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Kunde tänka mig du var lastbilschaffis! Många beter sig som idioter på vägen! Ligger 1 meter nära hästtransport med djur i och tutar när man saktar ner inför en kurva! Fy fan!
Ta det lugnt alla lastbilschaffisar bara för ni är stora är ni inte kungar på vägen!

FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Em_ skrev:
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Finns några chaffisar som kör med bra omdömme, som hjälper till i trafiken, blinkar när de är ok att köra om och sånt!! Sen finns de dom som kör 1 meter bakom varandra i 80km/h på 90väg med långa köer efter sig. Dom vägrar gå åt sidan! Omöjligt att köra om båda 2 samtidigt. Förra veckan kom jag kl 4 på morgonen in i en rondell, från höger dånar en fullastad långtradare genom rondellen i säkert 50km/h! De var säkert du för på den tiden är man ju bara själv ute va? Ingen annan förutom bara några rådjur? Så resonerade ju du! Den här idioten är säkert en sån som inte bryr sig ett dugg om andra i trafiken!

14 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
Em_ skrev:
FireTraXX skrev:

FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Hoppas jag allt!

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Finns några chaffisar som kör med bra omdömme, som hjälper till i trafiken, blinkar när de är ok att köra om och sånt!! Sen finns de dom som kör 1 meter bakom varandra i 80km/h på 90väg med långa köer efter sig. Dom vägrar gå åt sidan! Omöjligt att köra om båda 2 samtidigt. Förra veckan kom jag kl 4 på morgonen in i en rondell, från höger dånar en fullastad långtradare genom rondellen i säkert 50km/h! De var säkert du för på den tiden är man ju bara själv ute va? Ingen annan förutom bara några rådjur? Så resonerade ju du! Den här idioten är säkert en sån som inte bryr sig ett dugg om andra i trafiken!

Nej, jag är idioten som ligger i vägrenen 7 mil för att du ska slippa ligga och trycka bakom en slö lastbil.
Jag är idioten som varnar dig för hastighetskontroll.
Jag är idioten som åtminstone saktar ner innan rondeller trots att jag kör fullastad bil.
Jag är idioten som sätter på varningsblinkersen vid kö eller annan fara.

Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Nej, jag är idioten som ligger i vägrenen 7 mil för att du ska slippa ligga och trycka bakom en slö lastbil.
Jag är idioten som varnar dig för hastighetskontroll.
Jag är idioten som åtminstone saktar ner innan rondeller trots att jag kör fullastad bil.
Jag är idioten som sätter på varningsblinkersen vid kö eller annan fara.

Haha okej och de ska man tro på efter allt du skrivit? Glöm de! De är sån du vill vara men aldrig lyckas med!

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Haha okej och de ska man tro på efter allt du skrivit? Glöm de! De är sån du vill vara men aldrig lyckas med!

Vad har jag skrivit?
Att jag tyckte det såg kul ut?
Att min "kompis" ska göra det?
Tror du på allvar att jag skulle gjort så direkt efter att jag fått tillbaka bilen efter (Minst) 1 månad hos Din Bil och för en kostnad av 27500kr?
Jag är inte gjord av pengar och jag vill inte bli av med mer.

Russel Crowe, Gladiator.

Eliminator
1 441 Inlägg
10 juli 2007
Håller med idioti,,men att köra från passplats,
är ungeför som när jag övningskör med min grabb 17år.
lika hjälplös och brist på erfarenhet i förarstolen,,,LOL.

//T

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

461 Inlägg
10 juli 2007
Orka klaga, killen i videon är en idiot rätt och slätt, men alla har vi ju gjort nått olagligt i trafiken nån gång så ska ju inte prata som man är perfekt själv.
Men kan ju inte jämnföra hans grej med att sladda på en parkering direkt.
Sen klaga inte på lastbilschafförer, dom får la ta mest skit av alla i trafiken, hur jävla skoj är det att ha bilar i röven som ska stressa om bara för att dom inte tål att ligga bakom i laglig hastighet!
Är ju inte alltid så lätt att hålla 90 hella tiden med lastbil om du nu kört det så vet du ju det med.
Sen att dom inte alltid bromsar i rondeler är ju just för att inte behöva förlora farten hella tiden!

When You Feel Like U Have Full Control!
You Are Not Drivig Fast Enough!
http://www.youtube.com/watch?v=8BHqINOSdWE

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
M.Persson skrev:
Orka klaga, killen i videon är en idiot rätt och slätt, men alla har vi ju gjort nått olagligt i trafiken nån gång så ska ju inte prata som man är perfekt själv.
Men kan ju inte jämnföra hans grej med att sladda på en parkering direkt.
Sen klaga inte på lastbilschafförer, dom får la ta mest skit av alla i trafiken, hur jävla skoj är det att ha bilar i röven som ska stressa om bara för att dom inte tål att ligga bakom i laglig hastighet!
Är ju inte alltid så lätt att hålla 90 hella tiden med lastbil om du nu kört det så vet du ju det med.
Sen att dom inte alltid bromsar i rondeler är ju just för att inte behöva förlora farten hella tiden!

Oftast kör dom i 80 på 90 väg och då blir de köer! Förlora farten? Hur kan man tänka så? hmm

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Oftast kör dom i 80 på 90 väg och då blir de köer! Förlora farten? Hur kan man tänka så? hmm

Jag håller alltid 90 på 90-väg.

Det är många som tycker det för lång tid att dra igång 60 ton metall upp till 90 igen så då håller de full fräs igenom rondeller.

Dock så gör inte jag det (Oavsett vad du tror)

BTW så kör jag bara C-bil.

Russel Crowe, Gladiator.

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
golfarn_nr1 skrev:

Jag håller alltid 90 på 90-väg.

Det är många som tycker det för lång tid att dra igång 60 ton metall upp till 90 igen så då håller de full fräs igenom rondeller.

Dock så gör inte jag det (Oavsett vad du tror)

BTW så kör jag bara C-bil.

Långtradare samt timmerbilar jag pratat om. Dom mindre lastbilarna är ju som en stor personbil... Lättare att köra om.

Sök