1783
Sök

Kör i 120 km/h från passagerarsätet - La upp klippet på Garaget

hater
656 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXXX skrev:
En öde E6 torsdag natt 03:30...
I värsta fall så prickar "han/hon/det" ett rådjur.

golfarn_nr1 skrev:
I värsta fall? Går inte o tänka så hela tiden! Fan du är ju på samma nivå som idioten!

Går inte heller att tänka på Lisa och hennes 1-åriga dotter hela tiden. Fan jag hade nog inte vågat lämna huset ifall jag hade tänkt på alla jävla risker som skulle kunna drabba mig, så som jag kör. Huuh!

when you're into it, you're into it. it consums you. it's all your money, it's all your time, it turns out to be you girlfriend, it turns out to be all your friends you surround yourself with. everybody knows what you are doing and how much you do it.. and it's the greatest thing when you can make it work right!...

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Masaru skrev:
FireTraXXX skrev:
En öde E6 torsdag natt 03:30...
I värsta fall så prickar "han/hon/det" ett rådjur.

golfarn_nr1 skrev:
I värsta fall? Går inte o tänka så hela tiden! Fan du är ju på samma nivå som idioten!

Går inte heller att tänka på Lisa och hennes 1-åriga dotter hela tiden. Fan jag hade nog inte vågat lämna huset ifall jag hade tänkt på alla jävla risker som skulle kunna drabba mig, så som jag kör. Huuh!

Du kanske ska börja tänka på vad som kan hända då?

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

Byfåne
368 Inlägg
10 juli 2007
Jag säger inte att det killen i filmen gjorde är ok.. men.. vilka här inne har inte kört i 200+ km/h, gjort en omkörning där dom kanske inte borde, kört med slut börnade däck eller något annat liknande. Tycker folk ska sluta att han sån dubbel moral.

Muttley
10 juli 2007
tycker att man ska sitta i förarsätet och köra om man ska någonstans. Var detta på motorväg dessutom? såg ut att vara på dagen med ju, skitsamma om de inte var mycket trafik de kan ju komma mycket trafik, sen ännu mer idioti är väl att han filmade allt själv ? han har ju definitivt inte haft någon kontroll alls över sin bil...

sen ni som säger att man inte ska tänka på alla risker hela tiden borde ta och läsa om i körkortsboken, den svenska då för där står de att du ÄR SKYLDIG att vara riskmedveten hela tiden du är ute i trafiken.

pluss att de är en stor idiot som kräver lite tid i finkan med fett stora böter och lite aga.
undrar varför försäkringarna är dyra wink för att vara lite extra gnällig.

ska vi leka på de viset som den idioten gör så är de väl fan bättre att ni lånar en bana och leker småbarn där istället..

bara för att vara som alla andra lite off.  jo jag har inte vatt med om många lastbilschaffisar som är snälla.. de gillar att jaga min mamma. trycka folk i röven och tro att de är bäst. jävla idioter de flesta. speciellt tyskarna smile

så nu har vi gnällt nog.

back to topic.
synd du inte hade mer vett lillkillen, synd att krocka en fin s40 ???

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Bubbaman skrev:
Jag säger inte att det killen i filmen gjorde är ok.. men.. vilka här inne har inte kört i 200+ km/h, gjort en omkörning där dom kanske inte borde, kört med slut börnade däck eller något annat liknande. Tycker folk ska sluta att han sån dubbel moral.

Ja men då sitter man fan vid ratten och kan göra nånting?! Vad fan ska du göra vid sidan om?

Byfåne
368 Inlägg
10 juli 2007
golfarn_nr1 skrev:
Bubbaman skrev:

Ja men då sitter man fan vid ratten och kan göra nånting?! Vad fan ska du göra vid sidan om?

Jag tycker också det var ganska dum sak att göra.
Jag menar mer generellt. Folk göra dumma saker, speciellt när man är yngre. Jag göra också dumma saker, kanske inte så dumma som han gör.. tycker bara att det är så jäkla mycket dubbel moral i denna tråden.

DFFL
9 020 Inlägg
10 juli 2007
Bubbaman skrev:
tycker bara att det är så jäkla mycket dubbel moral i denna tråden.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

SSS -12
3 217 Inlägg
10 juli 2007
Haha... Tur att admin startade tråden och inte upptäckt att den urarat!

Och att "vi" hackar på varandra för något som någon annan gjort... Kul läsning, men det svider i ögonen!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Skogs Arbetare
413 Inlägg
10 juli 2007
Jag tycker faan att det är äcligt många här inne som gör saker, och bara väntar på att träffa en sån jävel.....

Hoppas han åker dit på det och stora feta böter. hade gärna satt dit han själv isåfall....

Go For It!!

353 Inlägg
10 juli 2007
FireTraXX skrev:
Bubbaman skrev:

Enjoy....

Brum säger bilen.
394 Inlägg
10 juli 2007
Yrkeschaufförer är i regel mycket bra på att hantera fordon i trafiken om du frågar mig.
Vill bara ha det sagt.

Killen som körde i filmen är fortfarande en omogen ung man.

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

2 911 Inlägg
10 juli 2007
Mycket snack om bana, inte ens på bana får man göra en sån åsa-nisse körning ifrån passagerarsätet. Möjligen banan på legoland.

V4
218 Inlägg
10 juli 2007
Ni som säger att det inte är lika idiotiskt att sitta vid ratten och köra som en idiot har ni tänkt på att ni lika gärna kan döda eller skada någon nästan lika mycket? Det spelar ingen roll ifall man sitter på förarsidan eller inte ifall man för om eller driftar genom en skymd kurva.....
Mafghan skrev:
FireTraXX skrev:
Bubbaman skrev:

wink
Senast redigerat av Beetle (10 juli 2007)

I reject the reality and substitute my own.
//Adam Savage

353 Inlägg
10 juli 2007
haha, ni som säger?? Vart har jag sagt det? Läs mitt citat och försök igen!

Enjoy....

V4
218 Inlägg
10 juli 2007
Men doh! tongue

Menade att jag höll med er, men jag lyckades visst inte visa det smile

I reject the reality and substitute my own.
//Adam Savage

353 Inlägg
10 juli 2007
haha, asså jag tycker att killen är en idiot som gör så... men jag vill inte slakta honom lika mycket som alla andra i denna tråd som helt plötsligt leker hjältar... Samtidigt som de i en annan tråd berättar om att de kört i 240Km/h som snabbast på trafikerad motorväg, att de älskar ghostrider och att de repat bilar när de va yngre (läs: för 2 år sen).

Sen kanske du behöver jobba på ditt förra inlägg wink
Senast redigerat av Mafghan (10 juli 2007)

Enjoy....

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
Mafghan skrev:
haha, asså jag tycker att killen är en idiot som gör så... men jag vill inte slakta honom lika mycket som alla andra i denna tråd som helt plötsligt leker hjältar... Samtidigt som de i en annan tråd berättar om att de kört i 240Km/h som snabbast på trafikerad motorväg, att de älskar ghostrider och att de repat bilar när de va yngre (läs: för 2 år sen).

Sen kanske du behöver jobba på ditt förra inlägg wink

Okej vart har jag skrivit de???

Administratör
11 962 Inlägg
10 juli 2007
Trådstartare
Fuckface skrev:

Och att "vi" hackar på varandra för något som någon annan gjort... Kul läsning, men det svider i ögonen!

Urartat på vilket sätt? Folk har rätt till åsikter...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
10 juli 2007
chrizz skrev:
Fuckface skrev:

Urartat på vilket sätt? Folk har rätt till åsikter...

Bra  sagt!

Idiot..
285 Inlägg
10 juli 2007
Förstår inte hur man kan komma på en sån ide.
och hur fan lyckas man byta säte medans man kör på motorvägen i en liten saab?..

Tycker det var en rätt ball ide,men inget man gör på riktigt..

Men killen som gjorde det lär ju redan lärt sig en läxa nu och kommer nog aldrig göra om det.
Lite overkill att koppla in polisen så han blir av med lappen och får betala massa böter

Sök