3817
Sök

blir ghost rider tagen lr ej?

78 Inlägg
12 juli 2007
Trådstartare
http://www.street-garage.com/modules.ph … deo_id=406

har ju sett snack om denna innan tänkte bara om d var nog någon visste...

är det verkligen han som blir tagen? menar inte en chans att dom tar han om inte motorcykeln pajar har hört att det var en helt annan snubbe som åkte fast?

ha d gött!

Bara för det ser ut som en volvo måste d inte låta som en ;)

DFFL
9 020 Inlägg
12 juli 2007
[video]http://www.garaget.org/video/6wbm5smij2ci[/video]
Läs kommentarerna på klippet jag laddat upp.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Muttley
12 juli 2007
hoppas att han  lär bli tagen eller rullstollsbunden om han ramlar, en idiot är vad han är

1 174 Inlägg
12 juli 2007
hoppas han köri hjäl sig lr blir förlamad! räcker ju fan med att någon hålle rpå med sterion å vinglar till när han kör om så är olyckan framme. och jag vill fan inte vara den som kör på han i 200 knyck å ha hans död på samvetet!

200 Inlägg
12 juli 2007
tror det har varit en tråd om den där filmen förut , ghostrider har väl inget blått på ryggen som killen i filmen ?

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 juli 2007
okejj.. han e ju inte ett dugg smart som utsätter sig och andra med hans fartlekar.. men tro mig.. ingen är värd att dö eller ramla och bli förlamad.. det säger jag som har ramlat,bröt ryggen och nu, sitter i rullstol och det är fan det värsta som du kan tänka dig.. fan bättre att dö.. så tänk er för innan ni ska skriva och döma folk efter vad dom gör..

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Sleeper
3 084 Inlägg
13 juli 2007
Akka skrev:
hoppas han köri hjäl sig lr blir förlamad! räcker ju fan med att någon hålle rpå med sterion å vinglar till när han kör om så är olyckan framme. och jag vill fan inte vara den som kör på han i 200 knyck å ha hans död på samvetet!

kör du på han i 200 knyck med mc så lär du nog inte behöva ha hans död på samvetet.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

2 201 Inlägg
13 juli 2007
ghostrider har inget blått på ryggen. det ser duktigt fejkat ut. tror inte polisen att hjälpt honom o rulla mc:n om det varit allvar.

.......
2 655 Inlägg
13 juli 2007
peter_1976 skrev:
ghostrider har inget blått på ryggen. det ser duktigt fejkat ut. tror inte polisen att hjälpt honom o rulla mc:n om det varit allvar.

sen så e ju hojjen i gång, hur svårt kan de va för han att bara stämpla i en växel å gasa iväg för då må ju polisen släppa tillslut...

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
13 juli 2007
om man bryter ryggen eller blir förlamad så är det ju vi skattebetalare som får betala...
"bättre" om nu något ska hända att hojen blir skrot och personen åker dit av polisen och blir dömd för det...

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 juli 2007
sir_daniel skrev:
om man bryter ryggen eller blir förlamad så är det ju vi skattebetalare som får betala...
"bättre" om nu något ska hända att hojen blir skrot och personen åker dit av polisen och blir dömd för det...

håller med till en viss del.. men att det skulle vara så farligt att skattebetalarna skulle få betala. det skulle inte ens märkas på skatten ju. det finns säkert en budget för sånna saker

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Snickar guru
278 Inlägg
13 juli 2007
GR blev tagen av polisen förra lr förr förra året då hans cykel antingen soppa torsk lr va något annat fel inte ville fungera, det som hände va att polisen sprang fram och putta omkull han men det vart typ lite papper hit och dit, sen va han ute och körde igen. Va ska dom göra? ta hans körkort som han inte har lr? wink

Nightrun 2007: 2a :)
Kör M3 E46..

www.kudoz.se
3 802 Inlägg
13 juli 2007
Daaze skrev:
sir_daniel skrev:

håller med till en viss del.. men att det skulle vara så farligt att skattebetalarna skulle få betala. det skulle inte ens märkas på skatten ju. det finns säkert en budget för sånna saker

sjukvård kostar och försäkringsbolagen betalar inte riktigt allt om man nu har en personförsäkring som täcker invaliditet.

Rent A Retard !
674 Inlägg
13 juli 2007
där har du fel.. jag har inte betalat en spänn och inte staten heller.. försäkringsbolagen som står för hela fiolen

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm

Maizer
13 juli 2007
Vilka predikningar vi börjar få höra här på garaget nuförtin. Jag vet inte hur det är för er, men jag tycker då fan att det är kul att det är nån som trotsar detta sosse-storebrorsystem.

?
1 038 Inlägg
14 juli 2007
Alltid lika kul att läsa dessa trådar.........    big_smile

Han har aldrig blivit tagen å kommer aldrig bli tagen............... smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Maizer
14 juli 2007
Evo-Danne skrev:

Amen to that brother

?
1 038 Inlägg
14 juli 2007
Maizer skrev:
Evo-Danne skrev:

Amen to that brother

big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

196 Inlägg
14 juli 2007
p2p skrev:
http://www.street-garage.com/modules.php?name=Video&op=view&video_id=406

har ju sett snack om denna innan tänkte bara om d var nog någon visste...

är det verkligen han som blir tagen? menar inte en chans att dom tar han om inte motorcykeln pajar har hört att det var en helt annan snubbe som åkte fast?

ha d gött!

Han har blivit tagen en gång.. Motorn la av på motorvägen när snuten jagade honom. Han försökte springa ingång den till slut men gick inte.

Han fick böter och dom plockade bågen han körde på (vet inte vad dom använde för lag för att få göra det). Dock så har han ju 2 bågar kvar tror jag..

One life, Live it!

MitsuNörd
880 Inlägg
14 juli 2007
Men Ghost Rider är väl inte en person, det är väl flera ? Är vad jag har hört...
Vem vet kanske är en tös roll

You can't piss on what you can't catch...
...::[Carsound]::[DailyFresh]::...
BringItOnMedia - Min foto sida

Sök