Tjena! Har en Audi 90 -88 2,3 som har dragit på sig lite små problem. Första som jag märkte var att när den stått kall över en natt och på dagen tar första bilturen så funkar den fin fint när väl automat chocken gör sitt jobb, men där efter hoppar fram som om man har soppa torsk, efter ungefär en kvarts körning så funkar den fint igen. Har nog inget med att den är kall, för då ska den verkligen inte hugga så där mycket, och i början för nån månad sen var den inte alls så där.
Andra problemet är att när man gör kraftiga accelerations ökningar, speciellt med 1:an och 2:an så vill den rycka bilen lite åt sidan, vet inte om det har med fjädringen att göra? .
Det var nog alla problem. Har undrat länge nu, och gjorde slag i saken så man kanske får en någorlunda överblick över hur det står till med Audin
Tack för svar!
Edit: Kom på en till sak som jag gruvat mig över. Ibland så varvar den inte direkt fullt ut, den går upp till förväntat varvtal, men man hör och känner att den inte riktigt tar som den ska, men detta händer endast bara ibland, mysterium för mig.