2118
Sök

Han anmäler alla som kör för fort!!!

Säljare/Service
2 Inlägg
15 juli 2007
#61
Tycker han gör helt rätt!
Jag pendlar 4 mil m dagen till jobbet och ibland önskar man att man hade en sån där videokamera som polisen har så man kunde dokumentera alla idiotkörningar man ser!
Dom som är allra värst är taxi, man tycker ju att dom borde veta bättre men tydligen får man lära sig att köra som en idiot när man tar taxikort....

665 Inlägg
15 juli 2007
#62
han e kanske arbetslös!! han behöver jobb kanske !!

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

665 Inlägg
15 juli 2007
#63
om nån kastar nåt på min bill jag ska kastrera honnom, inte jaga till spanien?? tyvär vet e sånt!!

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

271 Inlägg
15 juli 2007
#64
En dag anmäler han fel person.. Typ nån HA kille! 2 dagar senare står där 20 knuttar utanför hans dörr och vill snacka med han.. Poetisk rättvis!

Ska vi slå vad om att han e en sån som slår sin fru, för bryta mot lagen i trafiken gör han aldrig själv ju, så han gör det i hemmet istället!?


Hojmek
748 Inlägg
15 juli 2007
#65
Benan skrev:
En dag anmäler han fel person.. Typ nån HA kille! 2 dagar senare står där 20 knuttar utanför hans dörr och vill snacka med han.. Poetisk rättvis!

Ska vi slå vad om att han e en sån som slår sin fru, för bryta mot lagen i trafiken gör han aldrig själv ju, så han gör det i hemmet istället!?
haha så är det garanterat big_smile

665 Inlägg
15 juli 2007
#66
hahhaahh  smile

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

494 Inlägg
15 juli 2007
#67
jag tycker han sybolerar hela de svenska rättsväsendet hans jobb är att sätta dit våldtäcktmän pedofiler och kvinnomisshandlare men de kräver faktist lite seriöst arbete. så istället så ser han till att fälla fortkörare skattefifflare och små barn som snor godis.

Ny bliven Volvo ägare känner mig vilsen:D
Äter kött i ren protest mot vegetarianerna som äter djurens mat!

Civic_TypeR2007
15 juli 2007
Trådstartare
#68
Benan skrev:
En dag anmäler han fel person.. Typ nån HA kille! 2 dagar senare står där 20 knuttar utanför hans dörr och vill snacka med han.. Poetisk rättvis!

Ska vi slå vad om att han e en sån som slår sin fru, för bryta mot lagen i trafiken gör han aldrig själv ju, så han gör det i hemmet istället!?
Word!

Issa
329 Inlägg
15 juli 2007
#69
haha.. ja läste de igår osse.. .en stolli typ:P

CiViC Issa

517 Inlägg
15 juli 2007
#70
Jag var grymt sugen på att anmäla en kille som körde en gul Ferrari 430 på E22 mot Lund idag. Han körde som ett riktigt svin när det var extremt mycket bilar i båda filerna.. Fan vad jag gottat mig om han hade blivit stoppad av polisen.. btw så hade han en blå rand som gick över bilen ungefär som challenge stradale.. passade inte alls med färgen..

/Martin - Wolfsburg GTI

Civic_TypeR2007
15 juli 2007
Trådstartare
#71
MawE skrev:
Jag var grymt sugen på att anmäla en kille som körde en gul Ferrari 430 på E22 mot Lund idag. Han körde som ett riktigt svin när det var extremt mycket bilar i båda filerna.. Fan vad jag gottat mig om han hade blivit stoppad av polisen.. btw så hade han en blå rand som gick över bilen ungefär som challenge stradale.. passade inte alls med färgen..
Du hade åxo gjort sama sak om du hade bilen tongue  tror jag vet vem de va... Ucars från Eslöv om det är han de va tongue

517 Inlägg
15 juli 2007
#72
nej men man borde fan kunna behärska sig.. Köra om på fel sida och trycka en i röven är hör inte hemma på E22 som redan är så utsatt...
Sen att säga att jag inte är avis på killen vore ju årets största lögn... Han hade köpt bilen på kredit o bor någonstans i Malmö. Reg nr 430 F1 om du undrar..

/Martin - Wolfsburg GTI

Civic_TypeR2007
15 juli 2007
Trådstartare
#73
MawE skrev:
nej men man borde fan kunna behärska sig.. Köra om på fel sida och trycka en i röven är hör inte hemma på E22 som redan är så utsatt...
Sen att säga att jag inte är avis på killen vore ju årets största lögn... Han hade köpt bilen på kredit o bor någonstans i Malmö. Reg nr 430 F1 om du undrar..
Okay då, jag  förstår dig  bättre  nu....

8 Inlägg
15 juli 2007
#74
Haha nämen vilken jewel!  Typiskt såna idioter som inte har ett liv..

Din Dröm, Min Verklighet

140 Inlägg
17 juli 2007
#75
Ha ha vilken tönt att folk bara orkar


Son Of Murphy
782 Inlägg
17 juli 2007
#76
Hur kan ni egentligen gnälla på han!? Kör man fortare än vad som är lag på, utsätter man först o främst sig själv för en stor fara, och drar även in andra helt ovetande traffikanter!
Har själv varit med om en olycka just pga. slarv och för hög hastighet, o idag sitter man här med whiplash... sad

Vet inte hur han mäter, men säg att han ligger bakom en fartsyndare, då måste både han själv köra för fort och sen visar ju alla mätare fel.
Men ni grabbar tänk efter! Han gör alla i trafiken en tjänst, genom att folk kanske börjar tänka!
Vill man köra fort finns Autobahn i Tyskland med sina "fri-fart-zoner", men i Sverige är det faktiskt max 110km/h!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!

1 741 Inlägg
17 juli 2007
#77
jo.. men då är ju polisen som dom är åxå... inte en chans att dom orkar bry sig... ringde in och anmälde en rattfyllerist/sjuk person engång (vinglade och krockade nästan 5 ggr på 2 km) berättade det för polisen då tackade dom för samtalet och förklarade att dom inte kunde göra något. så varför skulle dom då bry sig om en gammal gubbe ringer och säger att nån kör för fort.


Mankan1978  : där har du väl lite fel? 110 är inte sveriges max hastighet. 120 är det nu för tiden. (finns teststräckor där 120 km/h gäller.)
Senast redigerat av tecman (17 juli 2007)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

2 600 Inlägg
17 juli 2007
#78
finns en 120 väg upp mot halmstad:P  det måste vara ett fel på den gubben som anmäler alla som kör förfort. undra hur han kör sj tongue

gör som jag kör gubba racer=)

305 Inlägg
17 juli 2007
#80
haha vilken skön lirare big_smile, finns många sånna gamla gubbar ska ni veta. Inget att bry sig som, polisen måste i vilket fall som helst ha bevis, alltså måste dom plocka in dig när och om du fortsätter vara olaglig. Vill han hålla på så låt honom, sveriges trafik håller på att förändras, han är en av de få bakåtsträvarna...



Sök