3191
Sök

Bänglar msn för er också?

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Fattar fan inte... Mitt msn har bänglat tidigare... *Svarar ej* har det stått. Men nu är det som att det int orkar starta ens en gång... Blir fan skit tokig. Någon som har samma problem...

Windows Live Messenger startar inte automatiskt vid uppstart av datorn. Och händer inget när man trycker på iconen. Datorn vill som på att småladda lite snabbt. Men övergår snabbt till att inte ladda mer... Har äkta XP och så... Alla senaste uppdateringar från Windows Update. Virus kollat med både mitt virusprogram + windiws oncecare. Och inget av dom hittar nå. Varken virus eller annat skit i datorn.

MVH: Anton

Wrum!

DFFL
9 020 Inlägg
26 juli 2007
http://uppladdning.net/bilder/blandat/9bb33c6dcbf97ed55c0b6da52993c761.PNG
Så står det för mig.
Bänglar, konstigt ord...

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Bänglar, norrlänska big_smile Hehe. Men msn startar som int ens för mig... Poppar inte upp....

Wrum!

LicensRörSvetsare
1 290 Inlägg
26 juli 2007
Mitt funkar fint....

Tycker du att din chef är dum? De är kanske därför du har ett jobb...

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
golfarn_nr1 skrev:
Mitt funkar fint....

nu frågade jag om det bänglade för någon annan. men roligt att det funkar för dig iaf.

Wrum!

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
26 juli 2007
Mitt funkar, men har krånglat förut. Det är bara att avinstallera och tanka ner den nya versionen av live.

Lev livet, det kan ta slut fort

1 741 Inlägg
26 juli 2007
äähh! har den nyaste men i morsse jävlades skiten.. bara att försöka logga in ett par ggr sen fungerade det.

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

755 Inlägg
26 juli 2007
mitt ville inte heller fungera härom dagen men jag gav datorn en kyss(inte med läpparna) sedan har det fungerat men ska formatera om datorn ändå

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
hehe.. kruxet är att msn går int ens att öppna. har avisntallerat och installerat om flertal gånger... men utan framgång... får väl försöka hitta på något...

Wrum!

353 Inlägg
26 juli 2007
Tycker windows live messenger har strulat hela tiden, så för några månader sen så avinstallerade jag och installerade den gamla igen, fungerar klockrent jämt! Loggar in mycket snabbare, drar mindre kraft av datorn! Säger bara BYT TILLBAKA!!!

Enjoy....

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Mafghan skrev:
Tycker windows live messenger har strulat hela tiden, så för några månader sen så avinstallerade jag och installerade den gamla igen, fungerar klockrent jämt! Loggar in mycket snabbare, drar mindre kraft av datorn! Säger bara BYT TILLBAKA!!!

vart laddar jag hem det msn?

Wrum!

71 Inlägg
26 juli 2007
Msn funkar  ju  hur bra som hälst

Är under styling

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
URC skrev:
prova scana datorn på virus, mitt funkade inte heller, hade en trojan som sabbade.

har scannat både med NOD32 Antivirus system och Windows egen på deras hemsida. Typ oncecare eller vad den nu heter.... Hittar inte nått alls....

Wrum!

1 741 Inlägg
26 juli 2007
måste väl ha rätt framework & java för att live messenger ska funka...

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

353 Inlägg
26 juli 2007
AntonK skrev:
Mafghan skrev:

vart laddar jag hem det msn?

http://www.microsoft.com/downloads/deta … laylang=en

Googla msn 7.0 annars så får du massa träffar...

Enjoy....

208 Inlägg
26 juli 2007
Trådstartare
Drog ur sladden från väggen och lät datorn stå 3-4 timmar.. nu funkar msn igen... fan va knas alltså... hahahaha.-.. bittert...

Wrum!

Sök