Jo, har också hört om det. Farsan kände nån som hade en jäkla massa problem med en helt ny. Läst en del dåligt om Volvo XC90 (som alla gubbar verkar vilja ha??) också.
Renault/Nissan köper säkert Volvo, dom saknar väl premium-bilar i sortimentet.
hedley, vilka volvomodeller har inte varit fullt så lyckade då? Typ Volvo 480..? hehe
Dom flesta.
Ja, antagligen därför Volvo är marknadsledande i Sverige och har vart det i många år..
Finns en bra förklaring till detta fenomenet. Volvo är svenskt från början! Och många resonerar så här "oj va många volvo verkar vara en bra bil lets buy one"
Volvo duger till å plocka potatis och skörda med.
Ta bort parabolen på skuffen om du vill slippa alla fåglar!
Ja, antagligen därför Volvo är marknadsledande i Sverige och har vart det i många år..
Finns en bra förklaring till detta fenomenet. Volvo är svenskt från början! Och många resonerar så här "oj va många volvo verkar vara en bra bil lets buy one"
stämmer bra de
Så egentligen borde alla åka Volkswagen för att dom är störst i Tyskland? .. eller?
stämmer bra de
rättare sagt tyvär är det så. Finns fler bilar än volvo Dock är dom billiga i försäkring.
Jag kan faktiskt hålla med haxer en del om volvo och dess design..men det var ju ett tag sen dom såg ut så som han påpekar osv.
dock håller jag även med er andra om att volvo är bra bilar p.ga att dom håller bra och att en del är bekväma att åka i osv.. men volvo har likt alla andra märken vissa modeller som inte har varit fullt så lyckade.
Om volvo ska säljas så ska det säljas.. big deal..tror inte volvo har ekonomin för att köpa tillbaka det och lansera på nytt och om dom har det så ja.. vem vet..dock finns det ett antal andra jättar i bilbranschen som oddsen lutar mot något mer än volvo själva.
/Mr B
Dem modeller som inte är lyckade har volvo inte gjort själva, som s40/v40. Alla som är gjorda av Volvo är en Volvo = Bra bilar.
För volvo är så bra helst 740 turrrrbo eyyyyy
Jag kan faktiskt hålla med haxer en del om volvo och dess design..men det var ju ett tag sen dom såg ut så som han påpekar osv.
dock håller jag även med er andra om att volvo är bra bilar p.ga att dom håller bra och att en del är bekväma att åka i osv.. men volvo har likt alla andra märken vissa modeller som inte har varit fullt så lyckade.
Om volvo ska säljas så ska det säljas.. big deal..tror inte volvo har ekonomin för att köpa tillbaka det och lansera på nytt och om dom har det så ja.. vem vet..dock finns det ett antal andra jättar i bilbranschen som oddsen lutar mot något mer än volvo själva.
/Mr B
Dem modeller som inte är lyckade har volvo inte gjort själva, som s40/v40. Alla som är gjorda av Volvo är en Volvo = Bra bilar.
För volvo är så bra helst 740 turrrrbo eyyyyy
Är det ingen som kommer ihåg bakrutorna på passat kombi, dom som exploderade av sig själva?
haxer du är jävligt dum i huvudet för det första så skriver du om kvalite det är ju bara se på din bil jävel det är ju fan rost på hela bil jäveln köp en ny en kosta på den jäveln du får inte igen det när du säljer rost högen
för det andra ford köpte volvo för många år sedan för dom behövde kvalite i sitt sortiment för jag har sett flera nya fordar som rostar fast dom är 2000 talare
POLO = ROST VOLVO = BIL SOM HÅLLER LÄNGRE EN MÅNGA ANDRA BILAR
GÖR SOM FORD _ KÖP VOLVO (Retar Alltid Någon)
För det första som sagt köpte bilen för 14000kr för det andra skiter jag i om bilen trillar i hopa.... hade aldrig satt min pengapung i en volvo. !!
Polo rostar totalt igenom i karossen men motorn går och går och går vill inte ha igen en massa pengar tycker 14000kr för min bil är riktigt bra betalt och säljer jag den i framtiden kan jag tänka mej en symbolisk summa typ 600kr eller nått i den stilen.
Volvos har vi massor av på landet perfekt att gräva med eller plocka potatis. Sen om du tycker jag är dum i huvet big deal