3229
Sök

Simpsons filmen vad tyckte ni? OBS SPOILERS!

41 Inlägg
29 juli 2007
det var en helt oki film=)

4 506 Inlägg
30 juli 2007
Försökt att få bra plattser nu i sedan premiären men dom är slut direct. man får väll vänta lite antar jag.

Kan du andas kan du dö.

4 506 Inlägg
30 juli 2007
Masaru skrev:
Haha blir väl att gå o "köpa" den i "butiken" i veckan

försöker du få fram ett dålt budskap Masuru!? lol hehehe

Kan du andas kan du dö.

House/Trance diggare
287 Inlägg
30 juli 2007
Nja, jag tyckte den faktiskt var så där.

Lite kul i början när Bart skriver på svarta tavlan i alla fall..."I Will not download this movie illegal" smile

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
30 juli 2007
Åhh jag bara måste se denna filmen.. för simpsons är det bästa som finns

Rakapparat
301 Inlägg
30 juli 2007
Spiderpig spiderpig !!!!

7 120 Inlägg
30 juli 2007
Filmen har premiär om en vecka här i stan! DOH! neutral

1 722 Inlägg
30 juli 2007
jaja jag måste väl köpa den i affär filmen ......................

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

Pulare
248 Inlägg
30 juli 2007
Aerodynamik skrev:

WTF? hur långt efter ligger ni där borta:P Men se den,. det är värt det, men jag hade hört att den skulle vara så jävla rolig, men så extremt är den väl inte. Lite små kul är den allt, men är väl en smak sak=) I was elected to lead, not to read!

1 722 Inlägg
30 juli 2007
Finns det att köpa i affär ?!?? AKUT tongue

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

House/Trance diggare
287 Inlägg
30 juli 2007
Lewa skrev:
Spiderpig spiderpig !!!!

Det var nog det roligaste i filmen, och motorsågslätet haha. cool

543 Inlägg
30 juli 2007
Aerodynamik skrev:

tanka den på tti.nu det gjorde jag. helt okej kvalle!

Jag har haft fel en gång, det var den gången jag trodde att jag hade fel men det visade sig att jag hade rätt.

4 506 Inlägg
31 juli 2007
Filmen var väll roligt, Väntar på att få se den ensam nu, Vart lätt iriterad idag av olika anledningar och kommer till bion me bruden., Väl inne på bion hammlar vi i mellan barnfamiljer och ett gäng nödar som sitter å upprepar allt som dom säger i filmen och skrattar. Värst var barnen som var för små för att förstå engelska och humorn, Dom skrattade när andra skratta och dom ville övertyga att dom tyckte dom förstod och gilla det igenom att skratta otroligt iriterande och högt. Känner mig som en gammal grinkuk kanske är det idag ochså. Men den blir nog bättre när jag kan avnjuta den sj med en kall eller två.

Kan du andas kan du dö.

287 Inlägg
31 juli 2007
Hela filmen var totalt klockren, såg den nyss. Skrattade som fan, Homer är bara för skön!

911 Inlägg
2 augusti 2007
hade tid att åka iväg för å se den med några polare igår !

Den va RUGGIGT BRA big_smile hahaha  spiderpig spiderpig , wink

pic up the phone, wazzzaaa

9 108 Inlägg
2 augusti 2007
Den var bra i början men när kupolen åkte ner ballade allt ur och jag hatade filmen. Allt blev fruktansvärt överdrivet.

Älskar Simpsons-serien och har antagligen sett varenda avsnitt sedan säsong 1 wink

Kettunen
2 augusti 2007
KLAR 10a!!!!!!!
Super film!

537 Inlägg
2 augusti 2007
skitskönfilm... cool någon som lyssnade på maggies första ord??? lol

8/10 G:n får den... wink
Senast redigerat av aigloow (2 augusti 2007)

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

2 123 Inlägg
2 augusti 2007
MilleN skrev:
Den var bra i början men när kupolen åkte ner ballade allt ur och jag hatade filmen. Allt blev fruktansvärt överdrivet.

Älskar Simpsons-serien och har antagligen sett varenda avsnitt sedan säsong 1 wink

Tur att nån mer än jag på Garaget förstog att filmen inte var bra.
Skämten var alldeles för lätta och man behövde inte ens tänka för att förstå, allt var slag i huvudet iprincip och filmen var helt urkass.
Fattar inte att dom ens släppte den, jag hoppas dom skäms så in i helvete.
Serien är hur bra som helst och innehåller iaf några invecklade skämt men filmen var långt ifrån bra.

414 Inlägg
2 augusti 2007
Haha tyckte den var ganska kul big_smile Spiderpig garvade jag ganska hårt åt  lol

hej

Sök